Turbine – platforma zarządzania danymi należąca do Xaxis – została uznana przez niezależną firmę badawczą comScore za najbardziej precyzyjną w przewidywaniu zamiarów zakupowych
Turbine – platforma zarządzania danymi należąca do Xaxis – została uznana przez niezależną firmę badawczą comScore za najbardziej precyzyjną w przewidywaniu zamiarów zakupowych
i zainteresowań konsumentów. Z technologii Xaxis, spółki należącej do grupy inwestycyjnej GroupM, mogą korzystać agencje Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus. Wykorzystanie Turbine wzmacnia kompetencje domów mediowych w zakresie planowania emisji i możliwości docierania z przekazem reklamowym do odbiorców z niebywałą dokładnością.
Turbine, korzystając z algorytmów i agregacji danych dot. aktywności użytkowników internetu, jest w stanie dogłębnie i skutecznie przewidzieć trendy oraz odróżnić zainteresowania od intencji zakupowych konsumentów. Wdrożenie tego rozwiązania w ramach GroupM rozszerza kompetencje i możliwości technologiczne domów mediowych należących do Grupy i pozwala na jeszcze bardziej precyzyjne planowanie komunikacji marketingowej.
– Badanie przeprowadzone przez niezależną, uznaną w branży firmę badawczą comScore potwierdziło skuteczność stosowanych przez Xaxis narzędzi i algorytmów. Zdecydowanie wyprzedzamy konkurencję w zakresie dokładności i precyzyjności przewidywania zamiarów
i zainteresowań konsumentów. Ag...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły