Dołącz do czytelników
Brak wyników

GroupM z najbardziej precyzyjną platformą do przewidywania intencji zakupowych i zainteresowań konsumentów

Artykuł | 14 czerwca 2016 |
159
Turbine – platforma zarządzania danymi należąca do Xaxis – została uznana przez niezależną firmę badawczą comScore za najbardziej precyzyjną w przewidywaniu zamiarów zakupowych 
Turbine – platforma zarządzania danymi należąca do Xaxis – została uznana przez niezależną firmę badawczą comScore za najbardziej precyzyjną w przewidywaniu zamiarów zakupowych 
i zainteresowań konsumentów. Z technologii Xaxis, spółki należącej do grupy inwestycyjnej GroupM, mogą korzystać agencje Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus. Wykorzystanie Turbine wzmacnia kompetencje domów mediowych w zakresie planowania emisji i możliwości docierania z przekazem reklamowym do odbiorców z niebywałą dokładnością.

Turbine, korzystając z algorytmów i agregacji danych dot. aktywności użytkowników internetu, jest w stanie dogłębnie i skutecznie przewidzieć trendy oraz odróżnić zainteresowania od intencji zakupowych konsumentów. Wdrożenie tego rozwiązania w ramach GroupM rozszerza kompetencje i możliwości technologiczne domów mediowych należących do Grupy i pozwala na jeszcze bardziej precyzyjne planowanie komunikacji marketingowej. 

– Badanie przeprowadzone przez niezależną, uznaną w branży firmę badawczą comScore potwierdziło skuteczność stosowanych przez Xaxis narzędzi i algorytmów. Zdecydowanie wyprzedzamy konkurencję w zakresie dokładności i precyzyjności przewidywania zamiarów 
i zainteresowań konsumentów. Ag...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy