Dołącz do czytelników
Brak wyników

GroupM wprowadza technologię LemonPI do Polski

Artykuł | 24 marca 2016 |
177
Unikalne na skalę globalną rozwiązanie oferuje możliwości tworzenia dynamicznych kreacji o wysokiej jakości w oparciu o treści pobierane na bieżąco ze stron www reklamodawców. Klienci MEC, Mindshare, MediaCom i Maxus zyskują wyłączny dostęp do technologii.

Unikalne na skalę globalną rozwiązanie oferuje możliwości tworzenia dynamicznych kreacji
o wysokiej jakości w oparciu o treści pobierane na bieżąco ze stron www reklamodawców. Klienci MEC, Mindshare, MediaCom i Maxus zyskują wyłączny dostęp do technologii.

POLECAMY

LemonPI, marka technologiczna przejęta niedawno przez GroupM, debiutuje w Polsce. Technologia pozwalająca na tworzenie dynamicznych kreacji w oparciu o treści pobierane na bieżąco ze strony reklamodawcy jest już dostępna dla klientów MEC, Mindshare, MediaCom i Maxus, czyli agencji mediowych WPP.

Kluczową przewagą konkurencyjną LemonPI jest technologia pozwalająca w czasie rzeczywistym aktualizować dane na kreacji w oparciu o treści, jakie reklamodawca zamieszcza na swojej stronie www. Oznacza to, że klient nie musi dostarczać agencji listy produktów, które mają pojawiać się na reklamie. Niweluje to ryzyko związane z niedostosowaniem reklamy do aktualnej oferty produktów czy promocji cenowych, jakie prowadzi właśnie dany marketer.

– Drugą kluczową przewagą LemonPi jest m...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy