Dołącz do czytelników
Brak wyników

GroupM kupuje The Exchange Lab i rozszerza kompetencje programmatic buying domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus

Artykuł | 24 lutego 2016 |
188
GroupM – wiodąca na świecie mediowa grupa inwestycyjna należąca do holdingu WPP – dynamicznie rozwija się w programmatic buying. Grupa sfinalizowała transakcję zakupu The Exchange Lab wraz z najnowocześniejszą na świecie technologią programmatic – Proteus. Rozwiązanie wzmocni tym samym kompetencje domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus w zakresie zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej na wielu platformach w czasie rzeczywistym. Technologia jest sukcesywnie wdrażana w poszczególnych krajach, w tym w Polsce.

GroupM – wiodąca na świecie mediowa grupa inwestycyjna należąca do holdingu WPP
– dynamicznie rozwija się w programmatic buying. Grupa sfinalizowała transakcję zakupu
The Exchange Lab wraz z najnowocześniejszą na świecie technologią programmatic – Proteus.
Rozwiązanie wzmocni tym samym kompetencje domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom
i Maxus w zakresie zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej na wielu platformach
w czasie rzeczywistym. Technologia jest sukcesywnie wdrażana w poszczególnych krajach,
w tym w Polsce.

POLECAMY

Proteus – unikatowa na skalę światową technologia należąca do firmy The Exchange Lab – daje pełny obraz wszystkich kanałów i partnerów w obszarze programmatic buying, pozwalając na realizację działań marketingowych w czasie rzeczywistym na wielu platformach jednocześnie. Integracja tego rozwiązania w ramach GroupM rozszerzy kompetencje i możliwości technologiczne domów mediowych należących do Grupy w zautomatyzowanym zakupie powierzchni reklamowej
w internecie. Nowoczesne rozwiązanie zwiększy efektywność i obiektywność pomiarów, przekładając się tym samym na większą optymalizację alokowanych budżetów marketingowych i lepsze zarządzanie działaniami realizowanymi real-time.

– Przyszłość reklamy internetowej leży w programmatic buying. Skuteczność w tej dziedzinie będzie decydowała o kierunku i tempie rozwoju domów mediowych. Dzięki zakupowi najnowocześniejszego na świecie rozwiązania, zyskujemy istotną przewagę nad konkurencją. GroupM posiada szeroko zakrojone kompetencje programmatic buying i realizuje liczne kampanie tego typu, jednak zakup
The Exchange Lab otwiera zupełnie nowe możliwości. Wprowadzenie do portfolio GroupM najnowszych roz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy