GroupM – wiodąca na świecie mediowa grupa inwestycyjna należąca do
holdingu WPP
– dynamicznie rozwija się w programmatic buying. Grupa sfinalizowała transakcję
zakupu
The Exchange Lab wraz z najnowocześniejszą na świecie technologią programmatic –
Proteus.
Rozwiązanie wzmocni tym samym kompetencje domów mediowych Mindshare, MEC,
MediaCom
i Maxus w zakresie zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej na wielu
platformach
w czasie rzeczywistym. Technologia jest sukcesywnie wdrażana w poszczególnych
krajach,
w tym w Polsce.
POLECAMY
Proteus – unikatowa na skalę
światową technologia należąca do firmy The Exchange Lab – daje pełny obraz
wszystkich kanałów i partnerów w obszarze programmatic buying, pozwalając na
realizację działań marketingowych w czasie rzeczywistym na wielu platformach
jednocześnie. Integracja tego rozwiązania w ramach GroupM rozszerzy kompetencje
i możliwości technologiczne domów mediowych należących do Grupy w zautomatyzowanym
zakupie powierzchni reklamowej
w internecie. Nowoczesne rozwiązanie zwiększy efektywność i obiektywność
pomiarów, przekładając się tym samym na większą optymalizację alokowanych
budżetów marketingowych i lepsze zarządzanie działaniami realizowanymi real-time.
– Przyszłość reklamy internetowej leży w programmatic buying. Skuteczność
w tej dziedzinie będzie decydowała o kierunku i tempie rozwoju domów mediowych.
Dzięki zakupowi najnowocześniejszego na świecie rozwiązania, zyskujemy istotną
przewagę nad konkurencją. GroupM posiada szeroko zakrojone kompetencje
programmatic buying i realizuje liczne kampanie tego typu, jednak zakup
The Exchange Lab otwiera zupełnie nowe możliwości. Wprowadzenie do portfolio
GroupM najnowszych roz...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!