GroupM kupuje The Exchange Lab i rozszerza kompetencje programmatic buying domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus

Aktualności
GroupM – wiodąca na świecie mediowa grupa inwestycyjna należąca do holdingu WPP – dynamicznie rozwija się w programmatic buying. Grupa sfinalizowała transakcję zakupu The Exchange Lab wraz z najnowocześniejszą na świecie technologią programmatic – Proteus. Rozwiązanie wzmocni tym samym kompetencje domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus w zakresie zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej na wielu platformach w czasie rzeczywistym. Technologia jest sukcesywnie wdrażana w poszczególnych krajach, w tym w Polsce.

GroupM – wiodąca na świecie mediowa grupa inwestycyjna należąca do holdingu WPP
– dynamicznie rozwija się w programmatic buying. Grupa sfinalizowała transakcję zakupu
The Exchange Lab wraz z najnowocześniejszą na świecie technologią programmatic – Proteus.
Rozwiązanie wzmocni tym samym kompetencje domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy