Dołącz do czytelników
Brak wyników

GroupM i Mindshare przewodzą w rankingach new business RECMA

Artykuł | 15 marca 2016 |
169
GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu Klientów – wynika z najnowszych rankingów RECMA: „Major Wins 2015” oraz „Pitch Cycle & Decisions 6th Edition”. Dom mediowy i grupa mediowa należące do holdingu WPP uzyskały najwyższe wyniki za miniony rok, rejestrując najwięcej wygranych przetargów w swoich kategoriach.

GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu Klientów – wynika z najnowszych rankingów RECMA: „Major Wins 2015” oraz „Pitch Cycle & Decisions 6th Edition”. Dom mediowy i grupa mediowa należące do holdingu WPP uzyskały najwyższe wyniki za miniony rok, rejestrując najwięcej wygranych przetargów w swoich kategoriach.

POLECAMY

Jak wynika z zestawienia RECMA „Major Wins 2015”, w 44 największych przetargach 2015 roku
(z których każdy wart był ponad 100 milionów dolarów) globalny dom mediowy Mindshare wygrał budżety mediowe o wartości ponad 4,5 miliardów dolarów. Kwota ta uwzględnia zarówno pozyskanie nowych Klientów, jak i utrzymanie obecnego portfolio (Overall new business results including retentions). Tak dobry wynik uplasował Mindshare na pozycji lidera w globalnym zestawieniu. Przyczyniły się do tego m.in. kontrakty Unilever, General Mills, Bacardi czy Novartis.

– Skuteczność w pozyskiwaniu nowych klientów i utrzymywaniu dotychczasowych budżetów to wynik znakomitej pracy konsultantów Mindshare. Cała nasza sieć zakończyła miniony rok ze znakomitymi wynikami, znacznie przewyższającymi średnią rynkową. Nie inaczej było w Polsce. Z perspektywy naszego rynku na szczególną uwagę zasługuje przetarg Unilever, który był jednym z największych kontraktów na rynku – budżet mediowy Unilever zarówno globalnie, jak i lokalnie jest obsługiwany przez Mindshare. Jednocześnie – obok pozyskania budżetów Savencia i Ubisoft, a także obrony budżetów Maspex Wadowice oraz mBank – jest on jednym z kluczowych sukcesów polskiego oddziału Mindshare w obszarze new business w ostatnim czasie – mówi Joanna Kazak, Partner Zarządzający, Mindshare Polska.

Osiągniecia Mindshare zaowocowały również bard...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy