Grey z kampanią dla kolejnej marii Ferrero - Kinder Bueno
Najnowsze działania marki Kinder Bueno mają na celu przekonanie konsumentów, aby „pozwolili się rozpieszczać”.
Kampania zabiera widza w świat fantazji Orient Expressem, gdzie w niezwykłym przedziale każdy może poczuć, jaką przyjemność daje smak Kinder Bueno. Założeniem działań komunikacyjnych było podkreślenie tego, co czyni smak Kinder Bueno wyjątkowym – unikalnego połączenia aksamitnej czekolady i kruchego wafelka, wypełnionego delikatnym
Najnowsze działania marki Kinder Bueno mają na celu przekonanie konsumentów, aby „pozwolili się rozpieszczać”.
Kampania zabiera...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!