Grają o 300 tysięcy złotych dla dziecięcych oddziałów szpitalnych – pierwsza akcja CSR-owa wykorzystująca siłę gamingu!

Aktualności
Kto nie marzył, by zbierane w grze komputerowej złote monety zamieniały się w prawdziwe pieniądze? A gdyby dodatkowo zostały przekazane na społeczny cel? To stało się realne dzięki grze „2 THE LIGHT” i akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” wspieranej przez charyzmatycznego gamera – Kalucha.

Kamil „Kaluch” Kaliński, który na swoim gamingowym kanale ma aż milion i czterysta tysięcy subskrybentów, udowadnia, że gry to świetne narzędzie angażujące do wspierania akcji społecznych. „2 THE LIGHT” – retro platformówka, utrzymana w stylistyce 16-bit – jest pierwszą w Polsce grą, która naprawdę może zmienić czyjeś życie. Sponsor akcji – marka WIŚNIOWSKI wraz z partnerami handlowymi – przeznaczy 300 tysięcy złotych na wsparcie trzech dziecięcych oddziałów szpitalnych. Aby tak się stało, gracze muszą...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy