Dom mediowy Carat Polska uruchomił mobilną kampanię promująca produkty Arla Foods. Pierwszy raz w Polsce użytkownicy mobilnej listy zakupów Listonic, mają dostęp do dedykowanej książki kucharskiej z przepisami, w których składnikami są serki kremowe Apetina.
POLECAMY
Arla Foods w najnowszej kampanii promuje przepisy opierające się na serkach kremowych Apetina. Poza działaniami reklamowymi w mediach tradycyjnych i internecie marka postanowiła rozszerzyć je o dedykowane działania w aplikacji mobilnej Listonic.
- Poprzez stworzenie mini książki kucharskiej w aplikacji Listonic mamy możliwość dotrzeć do konsumentów z informacją o produktach w sposób kontekstowy oraz w miejscu i czasie, w którym dokonują decyzji o zakupie – mówi Joanna Mostył, Senior Brand Manager w Arla Foods.
Za realizację mobilnej kampanii content marketingowej serków kremowych Apetina odpowiada dom mediowy Carat. Głównym elementem kampanii jest mini książka kucharska zaszyta w aplikacji Listonic, w której użytkownicy znajdą przepisy, w których składnikami są serki kremowe Apetina. Każdy przepis jest promowany linkami tekstowymi, banerem i dedykowaną stroną mobilną, na której znajdziemy opis przygotowania oraz zdjęcie gotowego dania. Reklamy pojawiają się kontekstowo do produktów na listach zakupów konsumentów, np. reklama banerowa “Chcesz skomponować danie z serkiem?” wyświetli się po dodaniu do listy “biały ser”, a...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!