Marka GO Sport Polska i agencja social media Lyrebird przygotowały akcję live Koło Fortuny, w której dzięki swojemu zaangażowaniu użytkownicy mogli odkryć noworoczne postanowienie. Działania przełożyły się na rekordową liczbę reakcji i znaczny wzrost zasięgu organicznego.
POLECAMY
Fani GO Sport pozostawili pod postem z transmisją live 1926 komentarzy, które przełożyły się na szeroki zasięg organiczny i ogromne zaangażowanie pod postem. Dzięki akcji współczynnik zaangażowania wzrósł aż o ponad 1000% (uzyskany organicznie). Relację live na profilu GO Sport w zaledwie 3 godziny wyświetliło blisko 5 000 osób, zaś liczba odbiorców wynosiła aż 34 791 osób. O odkryciu kolejnych liter tworzących hasło decydowały reakcje i komentarze, w których pojawiały się proponowane litery. Ostatecznie podczas relacji pojawiło się 7 707 reakcji, komentarzy i udostępnień.
To pierwsza akcja tego typu na profilu sportowym. Zaangażowanie obserwatorów było bardzo duże, już w pierwszych 15 minutach uczestnicy napisali ponad 500 komentarzy. Część graczy była aktywna przez cały okres transmisji live. Ta akcja utwierdziła nas w przekonaniu, że działania na żywo to coraz popularniejszy trend – mówi Marta Djakon, social media manager w Lyrebird
Decydowanie o działaniach...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!