Dołącz do czytelników
Brak wyników

Globalna ekspansja polskiej spółki

Artykuł | 17 lutego 2016 |
205
RTB House – polska firma technologiczna specjalizująca się w prowadzeniu działań reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – rozpoczyna działania w Ameryce Łacińskiej. W pierwszym kwartale 2016 roku spółka zbuduje struktury sprzedaży w Brazylii, Argentynie, Chile i Meksyku. Za całość działań biznesowych w regionie odpowiada Wojciech Głowacki, który objął stanowisko Business Development Director LATAM. Nowo otwartym oddziałem w Brazylii pokieruje natomiast Rodrigo Framil, dotychczasowy szef regionu Ameryki Łacińskiej w konkurencyjnej firmie myThings. Brazylia motorem wzrostu programmatic w Ameryce Łacińskiej
RTB House – polska firma technologiczna specjalizująca się w prowadzeniu działań reklamowych opartych na zaawansowanych scenariuszach retargetingowych – rozpoczyna działania w Ameryce Łacińskiej. W pierwszym kwartale 2016 roku spółka zbuduje struktury sprzedaży w Brazylii, Argentynie, Chile i Meksyku. Za całość działań biznesowych w regionie odpowiada Wojciech Głowacki, który objął stanowisko Business Development Director LATAM. Nowo otwartym oddziałem w Brazylii pokieruje natomiast Rodrigo Framil, dotychczasowy szef regionu Ameryki Łacińskiej w konkurencyjnej firmie myThings.

Brazylia motorem wzrostu programmatic w Ameryce Łacińskiej

POLECAMY

Rynek reklamowy rośnie w krajach Ameryki Łacińskiej bardzo dynamicznie. Tylko w samej Brazylii reklamodawcy w 2014 roku wydali na promocję w sieci łącznie 2,6 mld dolarów, czyli ponad 4-krotnie więcej niż w Polsce.[1] Na sile zauważalnie zyskują rozwiązania oparte na programmatic – jak pokazują analizy, 35 proc. budżetów na reklamę display w regionie przeznaczane jest właśnie na działania realizowane w sposób zautomatyzowany.[2]

Potencjał biznesowy rynków Ameryki Łacińskiej chce wykorzystać RTB House, jedna z najszybciej rozwijających się polskich spółek technologicznych, która w ciągu ostatnich 3 lat uruchomiła działania biznesowe w ponad 30 krajach Europy, a w ostatnim czasie rozpoczęła aktywności w regionie Azji i Pacyfiku, w tym m.in. w Indonezji, Malezji, Singapurze i Tajlandii.

Jak zauważa Daniel Surmacz, Chief Operating Officer RTB House, powód rosnącego zainteresowania reklamą w modelu programmatic jest w krajach Ameryki Łacińskiej dokładnie taki sam, jak na innych rynkach. – Reklamodawcom, niezależnie od regionu, zależy przede wszystkim na dopasowaniu scenariuszy działań reklamowych do ich indywidualnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że dzięki autorskiej technologii i inteligentnym ścieżkom retargetingowym będziemy z sukcesem wspierali aktywności reklamowe klientów z Ameryki Łacińskiej,...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy