Gender Factor - męskie branże w kobiecych rękach [raport]

Aktualności
Produkty finansowe, nieruchomości, ubezpieczenia, erotyka i alkohole na czele branż, których komunikacja marketingowa nie przemawia do kobiet. Najbardziej kobiece marki to Avon, Dove i Vichy. Tak wynika z raportu „Gender Factor  męskie branże w kobiecych rękach”, który ukazał się na rynku jako wspólny projekt Beauty Management PR & Marketing to Women, Mobile Institute i Glossy Media.
Produkty finansowe, nieruchomości, ubezpieczenia, erotyka i alkohole na czele branż, których komunikacja marketingowa nie przemawia do kobiet. Najbardziej kobiece marki to Avon, Dove i Vichy. Tak wynika z raportu „Gender Factor  męskie branże w kobiecych rękach”, który ukazał się na rynku jako wspólny projekt Beauty Management PR & Marketing to Women, Mobile Institute i Glossy Media.
 
Celem badania było sprawdzenie, jak...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy