Dołącz do czytelników
Brak wyników

Gemius: użytkownicy stron erotycznych pod lupą [badanie]

Artykuł | 28 lipca 2014 |
90
Bywalcy stron erotycznych szukają w sieci powodów do śmiechu, newsów sportowych i motoryzacyjnych. Odwiedzają również portale o tematyce religijnej.
Bywalcy stron erotycznych szukają w sieci powodów do śmiechu, newsów sportowych i motoryzacyjnych. Odwiedzają również portale o tematyce religijnej.
 
Sieć reklamowa Pink Poland postanowiła sprawdzić, jakich treści w sieci poszukują użytkownicy stron erotycznych. Jej przedstawiciele, wspólnie z firmą Gemius, wybrali 13 tematów, którym poświęcone są portale internetowe tj. gry online, humor, motoryzacja, plotki i życie gwiazd, randki online, strony o tematyce religijnej, strony rządowe, serwisy dla mężczyzn, dla kobiet oraz pogodowe, strony e-sklepów, sportowe oraz zakłady bukmacherskie, kasyna i lotto. Następnie przeanalizowano jaka część internautów odwiedzających strony erotyczne odwiedza wymienione portale tematyczne (wykorzystano dane z marca 2014 roku).
 
Okazuje się, że dużym zainteresowaniem bywalców stron erotycznych cieszą się sklepy internetowe (75 proc. internautów, którzy wchodzą na strony erotyczne, zagląda na strony e-sklepów), gry online (72 proc.) oraz serwisy kobiece (71 proc.).
 
Ponad połowa użytkowników analizowanych stron WWW sięga do sieci po humor, w tym portale z dowcipami i śmiesznymi obrazkami (63 proc.). Na dalszych miejscach są sport (60 proc.) newsy motoryzacyjne oraz hazard, a dokładnie zakłady bukmacherskie, e-kasyna i lotto (59 proc.).
 
Z kolei plotkami z życia gwiazd interesuje się 45 proc. osób korzystających z erotyki w sieci. Prognozę pogody sprawdza 35 proc. z nich, a treści w serwisach dla mężczyzn – 32 proc.
 
Jak pokazuje badanie, niemal co siódmy internauta, który przegląda strony erotyczne odwiedza także portale o tematyce religijnej (14 proc.). Co czwarty zagląda na strony...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy