Dołącz do czytelników
Brak wyników

Gemius: ponad dwukrotny spadek popularności serwisów z zakupami grupowymi [infografika]

Artykuł | 4 sierpnia 2014 |
69
W Polsce, Rosji i Turcji spada zainteresowanie zakupami grupowymi, podczas gdy w Danii widoczny jest trend wzrostowy. W Turcji wśród internautów odwiedzających oferujące je strony przeważają konsumenci w wieku 18-34 lata, a w Danii powyżej 45 roku życia.

W Polsce, Rosji i Turcji spada zainteresowanie zakupami grupowymi, podczas gdy w Danii widoczny jest trend wzrostowy. W Turcji wśród internautów odwiedzających oferujące je strony przeważają konsumenci w wieku 18-34 lata, a w Danii powyżej 45 roku życia.

Gemius sprawdził popularność stron oferujących zakupy grupowe w Danii, Polsce, Rosji i Turcji. W analizie uwzględniono dane z ostatniego miesiąca każdego kwartału w latach 2012-2014. Okazuje się, że spadek popularności badanych stron jest najbardziej widoczny w Rosji (niemal pięciokrotny spadek liczby internautów) i w Polsce (ponad dwukrotny). Inaczej jest w Danii, gdzie ruch na stronach oferujących zakupy grupowe wzrósł dwuipółkrotnie.

Zakupy grupowe ...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy