Dołącz do czytelników
Brak wyników

Gemius: czterokrotny wzrost ruchu z wyszukiwarki Yahoo!

Artykuł | 27 marca 2015 |
180
Amerykański gigant internetowy Yahoo! powstał 1 marca 1995, a na giełdzie zadebiutował kilkanaście miesięcy później, 12 kwietnia 1996 roku. Z okazji 20-lecia Yahoo!, na podstawie odsłon, Gemius postanowił sprawdzić, jakim zainteresowaniem cieszyła się ta wyszukiwarka, analizując, jaki udział odsłon został wykonany z niej w lutym w latach 2011–2015.

Amerykański gigant internetowy Yahoo! powstał 1 marca 1995, a na giełdzie zadebiutował kilkanaście miesięcy później, 12 kwietnia 1996 roku. Z okazji 20-lecia Yahoo!, na podstawie odsłon, Gemius postanowił sprawdzić, jakim zainteresowaniem cieszyła się ta wyszukiwarka, analizując, jaki udział odsłon został wykonany z niej w lutym w latach 2011–2015.

Okazało się, że: W Polsce w ciągu czterech lat czterokrotnie zwiększył się odsetek odsłon, które internauci wykonali za pomocą wyszukiwarki Yahoo! W lutym 2015 roku było to 0,79 proc. ruchu w sieci, podczas gdy analogicznym okresie w 2011 roku było to 0,19 proc. Dane z lutego 2015 roku pokazują, że spośród analizowanych krajów najwięcej odsłon z wyszukiwarki Yahoo! wykonano w Rumunii (2,5 proc. ruchu w sieci) i Danii (0,8 proc.). Od 2011 roku ruch z wyszukiwarki Yahoo! stale rośnie na Ukrainie, a od 2013 roku w Bośni i Hercegow...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy