Dołącz do czytelników
Brak wyników

Gemius: Black Friday? Nie w Polsce

Artykuł | 27 listopada 2014 |
175
Czy w tym roku Polacy wybiorą się w ostatni piątek listopada na „szalone zakupy” w sieci? Z analizy firmy Gemius wynika, że w zeszłym roku tego dnia ruch na stronach e-sklepów nie wzrósł. Tylko zorganizowana akcja marketingowa może to zmienić – twierdzi ekspert.

Czy w tym roku Polacy wybiorą się w ostatni piątek listopada na „szalone zakupy” w sieci? Z analizy firmy Gemius wynika, że w zeszłym roku tego dnia ruch na stronach e-sklepów nie wzrósł. Tylko zorganizowana akcja marketingowa może to zmienić – twierdzi ekspert.

W Stanach Zjednoczonych ostatni piątek listopada otwiera sezon gwiazdkowych zakupów. Tego dnia wiele sklepów oferuje znaczne rabaty, które przyciągają prawdziwe tłumy klientów. Utrzymanie porządku podczas zakupowego szaleństwa było sporym wyzwaniem dla stróżów prawa. Z tego względu zaczęli oni ten dzień nazywać Black Friday, czyli Czarny Piątek. Określenie to upowszechniło się w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku. Obecnie w Black Friday amerykańskie e-sklepy również starają się zachęcić do swojej oferty jak największą liczbę kupujących. Czy polscy internauci także podchwycili ten trend? Gemius postanowił to sprawdzić.

Polscy internauci nie obchodzą Black Friday

Analitycy przyjrzeli się aktywności internautów w e-sklepach w dniu, na który w ubiegłym roku przypadł Black Friday (29 listopada 2013 roku). Porównali ten dzień do wszystkich d...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy