Dołącz do czytelników
Brak wyników

Gemius: biura podróży skrojone pod 45+

Artykuł | 23 stycznia 2015 |
170
Czerwiec, lipiec i styczeń to czas, gdy strony internetowe biur podróży przeżywają największe oblężenie. Rainbow Tours, Itaka i Tui to ulubione biura internautów. Kobiet jest więcej wśród przeglądających oferty biur podróży w sieci. Zobacz, co wynika z najnowszej analizy Gemiusa.

Czerwiec, lipiec i styczeń to czas, gdy strony internetowe biur podróży przeżywają największe oblężenie. Rainbow Tours, Itaka i Tui to ulubione biura internautów. Kobiet jest więcej wśród przeglądających oferty biur podróży w sieci. Zobacz, co wynika z najnowszej analizy Gemiusa.

POLECAMY

Styczeń to miesiąc noworocznych postanowień. To też czas, gdy sprawdzamy dni wolne w nowym roku i planujemy wyjazdy. Potwierdzają to dane, które pokazują popularność stron internetowych biur podróży.

Czerwiec, lipiec i styczeń to czas polowań na wycieczki biur podróży

Na strony WWW biur podróży w poszukiwaniu ofert internauci zaglądają przede wszystkim w czerwcu, lipcu (6 proc. internautów) oraz styczniu (5,4 proc. internautów). Najmniejszą popularnością cieszą się w październiku i listopadzie. Podobny wniosek przyniosła analiza stron WWW tanich przewoźników lotniczych. Okazało się, że najwięcej internautów odwiedza je w styczniu (sprawdź tę analizę). 

Rainbow Tours, Itaka i Tui to ulubione biura podróży internautów

Ulubione strony internetowe Polaków poszukujących wycieczek organizowanych przez biura podróży należą do Rainbow Tours (Rainbowtours.pl, 306,7 tys. internautów w październiku 2014 roku), Biura Podróży ITAKA (Itaka.pl, 287,9 tys.) oraz TUI (Tui.pl, 250,6 tys.). W październiku odwiedziło jeTo zestawienie pokazuje przetasowania, jakie miały miejsce na rynku turystycznym. Jeszcze 5 lat temu, a więc w październiku 2010 roku, zestawienie wyglądało inaczej:  Itaka.pl, Tui.pl, Rainbowtours.pl.

Kobiet więcej wśród przeglądających oferty biur podróży w sieci

Wśród internaut...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy