Dołącz do czytelników
Brak wyników

Gazeta.pl z nową stroną główną i nowym logo

Artykuł | 15 stycznia 2015 |
222
Gazeta.pl zmieniła stronę główną. Wdrożeniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej.

Gazeta.pl zmieniła stronę główną. Wdrożeniu towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej.

POLECAMY

– To prawdopodobnie największa zmiana w historii portalu, ale to nadal ta sama Gazeta.pl, tylko w nowocześniejszej i atrakcyjniejszej formie. Jesteśmy dumni z tego, kim jesteśmy. Chcieliśmy zachować styl i charakter, który cenią nasi czytelnicy, a jednocześnie dać im produkt, który wygląda jak przystało na rok 2015 – mówi Paweł Stremski, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl.

Strona główna Gazeta.pl ma nowy układ – zwiększyła się w nim liczba prezentowanych zdjęć, formatów graficznych oraz materiałów wideo. Witryna jest podzielona na duże, atrakcyjne wizualnie obszary tematyczne, zawierające większą liczbę materiałów. Niektóre z działów zyskały nie tylko nową formę graficzną, ale też poszerzyły zawartość – „Biznes” łączy się teraz z „Technologiami”, „Kultura” z „Rozrywką”, a „Styl Życia” został rozbudowany o nowe podsekcje: „Moda i uroda”, „Dom i wnętrza” oraz „Rekreacja”. Stronę główną Gazeta.pl zamyka obszar „Nie przegap”, w którym użytkownicy znajdą najciekawsze materiały z serwisów, prezentowane wcześniej na stronie głównej, a teraz podane w bardzo atrakcyjnej graficznie formie.

Na Gazeta.pl dodatkowo wprowadzono nowy sposób przedstawiania autorów poszczególnych materiałów. Przy najważniejszych artykułach z każdego obszaru będą prezentowane zdjęcia oraz nazwiska ich twórców. Wyeksponowane będą również oryginalne formaty, które wyróżniają Gazeta.pl na rynku – m.in. rysunki Marka Raczkowskiego, quizy Michała Protaziuka, „Faktoid” Filipa Połoski czy „Weekend” Hani Rydlewskiej.

Nowa strona główna Gazeta.pl jeszcze wyraźniej podkreśla najważniejsze i najciekawsze tematy. Najnowsze informacje pojawiają się w specjalnym obszarze LIVE. – Naszym długofalowym celem jest automatyczne dopasowanie strony do czytelnika, jego zachowań, zainteresowań i potrzeb – wyjaśnia Paweł Stremski. – Pierwszym krokiem jest wprowadzenie specjalnego rankingu najnowszych i najpopularniejszych treści na stronie, który z powodzeniem sprawdza się w naszych aplikacjach. W kolejnych miesiącach będziemy testowali nowe pomysły day- i weekpartingowe – dodaje.

...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy