Dołącz do czytelników
Brak wyników

Frisco.pl uruchamia nową platformę komunikacji

Artykuł | 12 maja 2016 |
195
Supermarket internetowy Frisco.pl uruchomił nową platformę komunikacji marki i wspiera ją zintegrowaną kampania reklamową pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmuje się SMG.

Supermarket internetowy Frisco.pl uruchomił nową platformę komunikacji marki i wspiera ją zintegrowaną kampania reklamową pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmuje się SMG.

POLECAMY

Frisco.pl uruchomiło nową, długoterminową platformę komunikacyjną. – Strategicznymi i długofalowymi celami działań, które właśnie rozpoczęliśmy,  są budowa świadomości marki Frisco.pl i zachęcanie klientów do rozważania zakupów online jako nowoczesnej i wygodnej alternatywy dla dużych zakupów w marketach – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco S.A.

Częścią nowej platformy komunikacji Frisco.pl jest kampania reklamowa pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Marka w humorystyczny sposób przekonuje klientów, że korzystanie z wygodnej i szybkiej formy zakupów internetowych w supermarkecie Frisco.pl pozwala zaoszczędzić czas, który można dzięki temu poświęcić na znacznie bardziej przyjemne zajęcia niż wizyta w tradycyjnym sklepie. Kampania wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej, reklamę w komunikacji miejskiej, radio oraz formaty digitalowe. Kreacje wykorzystane w kampanii outdoorowej są kontekstowo dopasowane do sytuacji i miejsc w Warszawie, w których stykają się z nimi odbiorcy. Na tablicach pojawiły się hasła związane na przykład z różnymi sposobami spędzania wolnego czasu: „Nie idź na zakupy. Idź nad Wisłę”, „Nie idź na zakupy. Idź na rower”, „Nie idź na zakupy. Płataj figle w domu”.

Uzupełnieniem...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy