Frisco.pl uruchamia nową platformę komunikacji

Aktualności
Supermarket internetowy Frisco.pl uruchomił nową platformę komunikacji marki i wspiera ją zintegrowaną kampania reklamową pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmuje się SMG.

Supermarket internetowy Frisco.pl uruchomił nową platformę komunikacji marki i wspiera ją zintegrowaną kampania reklamową pod hasłem „Nie idź na zakupy. Idź na…”. Kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem wszystkich mediów oraz działaniami marketingu efektywnościowego zajmuje się SMG.

POLECAMY

Frisco....

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy