Dołącz do czytelników
Brak wyników

Form Up uruchamia kampanię content performance dla PLL LOT

Artykuł | 11 kwietnia 2017 |
205
Agencja Form Up, we współpracy z domem mediowym UM (grupa IPG Mediabrands), zajmie się przygotowaniem i prowadzeniem akcji contentowej pierwszego w Polsce bezpośredniego połączenia lotniczego do Los Angeles PLL LOT. 
Agencja Form Up, we współpracy z domem mediowym UM (grupa IPG Mediabrands), zajmie się przygotowaniem i prowadzeniem akcji contentowej pierwszego w Polsce bezpośredniego połączenia lotniczego do Los Angeles PLL LOT. 

Form Up, promując nowe połączenie dalekiego zasięgu LOT-u, wykorzysta przede wszystkim możliwości reklamowe influencerów podróżniczych. Wspólnie z nimi zostanie stworzony content, który następnie będzie szeroko promowany. Celem kampanii jest optymalizacja działań pod kątem osób, które po kontakcie z contentem przechodzą na stronę klienta oraz dokonują transakcji. 

Form Up to agencja założona w 2015 r. specjalizująca się w prowadzeniu działań sprzedażowych w nowym ekosystemie digital. W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, oprócz standardowych form komunikacji, na szeroką skalę wykorzystuje również potencjał content marketingu. Realizowane kampanie rozliczane są w...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy