Dołącz do czytelników
Brak wyników

Focus Media Group po raz trzeci wyróżniona w raporcie „Agencje marketingu zintegrowanego”

Artykuł | 10 lipca 2015 |
154
Grupa agencji Focus Media Group została uhonorowana wyróżnieniem w raporcie specjalnym "Agencje interaktywne i agencje marketingu zintegrowanego 2015" przygotowanym przez Millward Brown wspólnie z Media i Marketing Polska. We wcześniejszych edycjach raportu Focus Media Group zdobyła wyróżnienie (2011) oraz tytuł „Agencji Roku 2013”. W tegorocznej edycji raportu tytuł „Agencji Roku” nie został przyznany, wyróżnienie specjalne było najwyższą nagrodą.

Grupa agencji Focus Media Group została uhonorowana wyróżnieniem w raporcie specjalnym "Agencje interaktywne i agencje marketingu zintegrowanego 2015" przygotowanym przez Millward Brown wspólnie z Media i Marketing Polska. We wcześniejszych edycjach raportu Focus Media Group zdobyła wyróżnienie (2011) oraz tytuł „Agencji Roku 2013”. W tegorocznej edycji raportu tytuł „Agencji Roku” nie został przyznany, wyróżnienie specjalne było najwyższą nagrodą.

Raport „Agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego” oparty jest na wynikach badania satysfakcji klientów prowadzonego przez instytut Millward Brown na zlecenie redakcji MMP. W prawie wszystkich kategoriach agencja uzyskała wyniki powyżej średniej. Wynik ten jest tym bardziej miarodajny, że na temat Focus Media Group wypowiedziało się dwukrotnie więcej marketerów niż średnio na temat innych agencji. - Cieszy nas, że jesteśmy w ocenie klientów w ścisłej czołówce jeśli chodzi o zadowolenie z obsługi oraz strategii - mówi Rafał Kupidura, prezes Focus Media Group.

Prawdziwa zdolność inte...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy