Firmowe fanpage niechciane przez połowę internautów

Aktualności
50 proc. polskich użytkowników internetu przyznaje, że nie żałowałoby, gdyby firmy zniknęły z Facebooka – wynika z badania Grupy On Board Think Kong. Jednocześnie aż 38 proc. uważa, że atrakcyjność Facebooka bez stron firmowych zmniejszyłaby się.

Facebook otworzył przed firmami wiele możliwości związanych z budowaniem wizerunku marki, opowiadaniem ciekawych historii, kontaktem z klientami przez tworzenie angażujących treści. Ale jak pokazuje badanie Grupy On Board Think Kong, firmy korzystają z tych możliwości w sposób, który zn...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy