Zbliżająca się Wielkanoc to druga po Bożym Narodzeniu
okazja wykorzystywana przez firmy
do dodatkowej gratyfikacji pracowników. Jak wynika z badań Sodexo Benefits and
Rewards Services, w tym roku aż 44% przedsiębiorstw zamierza podarować
zatrudnionym wielkanocny upominek.
POLECAMY
Jakie potrzeby, takie nagrody
W ciągu roku jest wiele okazji do docenienia wysiłku pracowników. Ale w polskiej tradycji najważniejsze są święta Bożego Narodzenia i Wielkiejnocy. I choć bożonarodzeniowe obdarowywanie pracowników jest już niemal powszechne (90%), to tradycja wielkonocnego zajączka zyskuje na popularności. Z badań Sodexo Benefits and Rewards Services wynika, że celebruje ją 44% przedsiębiorstw.
Cieszy to pracowników, bo właśnie wtedy mają najwięcej potrzeb i wydatków. Dlatego zatrudnieni powinni mieć możliwość wyboru świadczenia. Na taką swobodę pozwalają np. karty i kupony podarunkowe. Dzięki nim wielkanocne koszyki i stoły pracowników mogą być jeszcze bogatsze.
– „Pracownicy przed świętami bardzo liczą na podarunek od pracodawcy. Ale czy każda nagroda zadziała motywująco? Inwestycja w nietrafiony prezent może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego - zamiast radości rozczarowanie, a zamiast zapału zniechęcenie. Karty i kupony podarunkowe umożliwiają spełnienie potrzeby każdego obdarowanego, a na dodatek pozwalają skorzystać z wielu promocji i atrakcyjnych ofert specjalnych. Zniżki sięgają nawet 55%, co sprawia, że są one dla pracowników zdecydowanie atrakcyjniejszą formą, niż dodana do pensji gotówka” - powiedziała Magdalena Słomczewska – Klimiuk, Kierownik Marketingu, Sodexo Benefits and Rewards Services.
Prezenty jak na...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!