Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

5 września 2017

Filozofia MazdyJinba Ittai w autorskim projekcie filmowym Mazda Motor Poland

228
Wyjątkowy projekt filmowy Mazda Jinba Ittai, który powstał w Polsce, będzie miał swoją premierę w poniedziałek 4 września.

Jinba Ittai stanowi podstawę filozofii projektowania samochodów Mazdy. To więź, której nie da się wyrazić słowami; coś więcej, niż tylko pokonywanie kilometrów. To jedność kierowcy
z samochodem i podróżowanie razem w doskonałej harmonii.Najnowszy SUV Mazdy- CX-5, będący jednym z głównych bohaterów filmu, jest doskonałą realizacją tego założenia w praktyce.

POLECAMY

Korzeni Jinba Ittai, czyli jedności jeźdźca z koniem należy szukać w dawnym rytuale Yabusame. Jego istotą była idealna harmonia łucznika z koniem, bowiem tylko ona umożliwiała trafienie do celu w czasie galopu. Podczas próby jeździec w rękach dzierżył łuk i jednocześnie kolanami sterował swoim wierzchowcem.Magicznie prosty i jednocześnie wyrafinowanie trudny do osiągnięcia jest stan jedności kierowcy z samochodem podobnie, jak jedność jeźdźca i konia. Dla podkreślenia jak jest to istotne, do współpracy w ramach projektu Jinba Ittai, Mazda Motor Poland zaprosiła osobę o wyjątkowych umiejętnościach – złotą medalistkęw łucznictwie konnym – Annę Sokólską.

Mazda CX-5 i Anna Sokólska w duecie z trenowanym przez siebie koniem Czanar sprawiają, że możemy poczuć moc ducha Jinba Ittai. Dwuminutowy film zrealizowany przez dom produkcyjny Papaya i wyreżyserowany przez Tadeusza Śliwę, emitowany będzie w ekskluzywnymblokureklamowym w kanaleNational Geographic Polska oraz w mediach społecznościowych: YouTube i Facebook. Zdjęcia zostały zrealizowane nad Bałtykiem oraz w lasach nadmorskiej miejscowości Osetnik, a także w Stadninie Koni Ciekocinko. Autorem koncepcji jest grupa J. Walter ThompsonGroup Poland, media zaplanował dom mediowy Mindshare. Emisji filmu będą towarzyszyć działania wspierające w postaci natywnych materiałów w prasie oraz w internecie.

„To pierwsza, lokalna produkcja filmowa o takim charakterze i niezwykle ważne doświadczenie w komunikacji marki Mazda w Polsce” – podkreśla Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu Mazda Motor Poland. „Sztuka, którą Ania Sokólska opanowała do perfekcji pozostaje w harmonii z jej naturalnością i skromnością. Podobnie, jak innowacje i siła Mazdy wyrastają w duchu pokory wobec osiąganych sukcesów i nieustannej pracy nad doskonaleniem swoich umiejętności. Muszę z satysfakcją przyznać, że mamy te same ideały więc wspólna praca była dla nas wspaniałym doświadczeniem. I to zresztą widać w każdym kadrze filmu” – dodaje Tomasz Nagot.

Film opublikowany jest także w kanale YouTube Mazda Polska: //www.youtube.com/watch?v=yd-hr_bz0S8

Dodatkowe informacje:

Anna Sokólska to doskonała trenerka koni i światowej klasy zawodniczka. Od 3 lat niezmiennie najlepsza łuczniczka konna na świecie i w Polsce, mająca na swoim koncie wiele rekordów w tej konkurencji. Zdobywczyni Pucharu Polski w 2015 roku, reprezentantka Polski m.in. podczas Mistrzostw Świata w Korei (gdzie niejednokrotnie stawała na podium), oraz podczas poszczególnych etapów Pucharu Europy, w 2013, 2014, 2015 oraz w 2016 roku. Anna ustanowiła dwa, wc...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy