Dołącz do czytelników
Brak wyników

Filmteractive 2016 - wyjątkowa edycja festiwalu

Artykuł | 30 czerwca 2016 |
202
Znamy już program szóstej edycji festiwalu komunikacji interaktywnej – Filmteractive. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz komunikacyjnych jak Orange, The Walt Disney Company, Vice czy Twitter.

Znamy już program szóstej edycji festiwalu komunikacji interaktywnej – Filmteractive. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz komunikacyjnych jak Orange, The Walt Disney Company, Vice czy Twitter.

POLECAMY

Tego nie można opuścić

W dniach 28-29 września w Łódzkiej Filmówce będzie można wziąć udział w ciekawych spotkaniach z przedstawicielami biznesu, reklamy oraz przemysłów kreatywnych. Z pewnością nie do przeoczenia jest prezentacja Joeriego Van Den Bergha – eksperta od genów Y i Z, autora bestsellera „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”, który w Polsce pojawi się po raz pierwszy; a także zamknięty warsztat na temat Millenialsów i marketingowych trendów prowadzony przez Jana Kisielewskiego i Patrycję Venulet ze Stratosfera by Deloitte. 

Wirtualna rzeczywistość oraz storytelling to kolejne obszary, które zdominują tematykę Filmteractive 2016. Tutaj swój udział potwierdzili Morgan Bouchet – Director Digital Content & Innovation Head of VR (Orange), a także Artur Pacuła - Chief Marketing Officer and Head of Disney Interactive CEE (The Walt Disney Company).

Z pewnością warto wziąć udział w panelu dyskusyjnym z przedstawicielami takich marek jak: Samsung, Orange, Superhot czy Plaitige Image.

Tego nie można przeoczyć

Podczas Filmteractive znajdzie się również miejsce dla twórców ciekawych rozwiązań technologicznych, a także dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań z zakresu #socialmedia #mobile #VR #gaming #innovation #interactive. Nabór projektów na tegoroczny Market potrwa do 15 lipca.

Nowością festiwalu jest Strefa Innowacji, która ma pozwolić na prezentowanie swoich projektów na specjalnych, multimedialnych stanowiskach. W kameralnej atmosferze będz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy