Dołącz do czytelników
Brak wyników

Faster&Better zmienia wizerunek marki Gerlach

Artykuł | 16 sierpnia 2016 |
187
Gerlach rozpoczął pierwszą od lat kampanię wizerunkową, w której zachęca Polaków do nadawania wspólnym posiłkom wyjątkowości. Kampanię realizuje
Gerlach rozpoczął pierwszą od lat kampanię wizerunkową, w której zachęca

Polaków do nadawania wspólnym posiłkom wyjątkowości. Kampanię realizuje

POLECAMY

agencja Faster&Better w ramach wygranego przetargu na strategię i realizację

repozycjonowania marki.


Działania pod hasłem „Wspólne chwile smakują lepiej” mają na celu odświeżenie

tradycyjnego wizerunku marki i dotarcie do nowej, młodszej od dotychczasowej grupy

docelowej. Komunikacja obejmuje kampanię prasową, outdoorową i internet.

Kampania prowadzona będzie do koń...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy