Agencja interaktywna Faster&Better odświeżyła wizerunek. Zmiany objęły całościową identyfikację wizualną oraz stronę WWW.
POLECAMY
Nowy CI został oparty na powtarzającym się motywie
charakterystycznej belki. Jest ona elementarną częścią logotypu agencji i
nawiązuje do znaku & – rozumianego jako więcej. Zmiany identyfikacji podkreślają
rozległe kompetencje agencji
w szeroko rozumianym digitalu, wyznaczanie nowych standardów, innowacyjność
i odwagę w działaniu.
Nowy serwis www.fasterandbetter.pl został zrealizowany na podstawie strategii opierającej się na content marketingu. Strona stanowi portfolio – zamiast standardowych opisów zaprezentowano case studies ukazujące kompetencje agencji.
– Celem działań jest nie tylko skupienie większej uwagi na prezentowanych przez nas treściach, ale przede wszystkim podkreślenie naszych kompetencji – komentuje Adam Szudra, managing director Faster&Better. – Stawiamy na kreatywne r...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!