Dołącz do czytelników
Brak wyników

Faster&Better z nową identyfikacją i serwisem

Artykuł | 27 stycznia 2015 |
201
Agencja interaktywna Faster&Better odświeżyła wizerunek. Zmiany objęły całościową identyfikację wizualną oraz stronę WWW.

Agencja interaktywna Faster&Better odświeżyła wizerunek. Zmiany objęły całościową identyfikację wizualną oraz stronę WWW.

POLECAMY

Nowy CI został oparty na powtarzającym się motywie charakterystycznej belki. Jest ona elementarną częścią logotypu agencji i nawiązuje do znaku & – rozumianego jako więcej. Zmiany identyfikacji podkreślają rozległe kompetencje agencji
w szeroko rozumianym digitalu, wyznaczanie nowych standardów, innowacyjność
i odwagę w działaniu.

Nowy serwis www.fasterandbetter.pl został zrealizowany na podstawie strategii opierającej się na content marketingu. Strona stanowi portfolio – zamiast standardowych opisów zaprezentowano case studies ukazujące kompetencje agencji.

– Celem działań jest nie tylko skupienie większej uwagi na prezentowanych przez nas treściach, ale przede wszystkim podkreślenie naszych kompetencji – komentuje Adam Szudra, managing director Faster&Better. – Stawiamy na kreatywne r...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy