Dołącz do czytelników
Brak wyników

Faster&Better z nową identyfikacją i serwisem

Artykuł | 27 stycznia 2015 |
171
Agencja interaktywna Faster&Better odświeżyła wizerunek. Zmiany objęły całościową identyfikację wizualną oraz stronę WWW.

Agencja interaktywna Faster&Better odświeżyła wizerunek. Zmiany objęły całościową identyfikację wizualną oraz stronę WWW.

Nowy CI został oparty na powtarzającym się motywie charakterystycznej belki. Jest ona elementarną częścią logotypu agencji i nawiązuje do znaku & – rozumianego jako więcej. Zmiany identyfikacji podkreślają rozległe kompetencje agencji
w szeroko rozumianym digitalu, wyznaczanie nowych standardów, innowacyjność
i odwagę w działaniu.

Nowy serwis www.fasterandbetter.pl został zrealizowany na podstawie strategii opierającej się na content marketingu. Strona stanowi portfolio – zamiast standardowych opisów zaprezentowano case studies ukazujące kompetencje agencji.

– Celem działań jest nie tylko skupienie większej uwagi na prezentowanych przez nas treściach, ale przede wszystkim podkreślen...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy