Faster&Better reorganizuje dział obsługi klienta

Aktualności
Cztery nowe osoby dołączyły do agencji Faster&Better w wyniku reorganizacji zespołu obsługi klienta Faster&Better - Piotr Przytulski (wcześniej Stroer Media i Goldbach Audience Services), Adam Gaskiewicz (wcześniej Blueberry), Anna Korycińska (wcześniej Publicis) oraz Marta Tarasiuk (wcześniej FaceAd).

Cztery nowe osoby dołączyły do agencji Faster&Better w wyniku reorganizacji zespołu obsługi klienta Faster&Better - Piotr Przytulski (wcześniej Stroer Media i ...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy