Dołącz do czytelników
Brak wyników

Faster&Better reorganizuje dział obsługi klienta

Artykuł | 4 sierpnia 2016 |
202
Cztery nowe osoby dołączyły do agencji Faster&Better w wyniku reorganizacji zespołu obsługi klienta Faster&Better - Piotr Przytulski (wcześniej Stroer Media i Goldbach Audience Services), Adam Gaskiewicz (wcześniej Blueberry), Anna Korycińska (wcześniej Publicis) oraz Marta Tarasiuk (wcześniej FaceAd).

Cztery nowe osoby dołączyły do agencji Faster&Better w wyniku reorganizacji zespołu obsługi klienta Faster&Better - Piotr Przytulski (wcześniej Stroer Media i Goldbach Audience Services), Adam Gaskiewicz (wcześniej Blueberry), Anna Korycińska (wcześniej Publicis) oraz Marta Tarasiuk (wcześniej FaceAd).

POLECAMY

Zmiany związane są z wdrażaną od początku roku wizją agencji, zgodnie z którą Faster&Better poszerza kompetencje digitalowe o kolejne obszary komunikacji zintegrowanej tworząc interdyscyplinarne zespoły obsługowe.

Piotr Przytulski oraz Adam Gaskiewicz objęli stanowiska Account Managerów i będą odpowiadać za kluczowych klientów agencji (m.in. Gerlach, Samsung, LuxMed, GlaxoSmithKline, Gedeon Richter). Anna Korycińska i Marta Tarasiuk dołączą do zespołu obejmując stanowisko Account E...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy