Faster&Better reorganizuje dział obsługi klienta
Cztery nowe osoby dołączyły do agencji Faster&Better w wyniku reorganizacji zespołu obsługi klienta Faster&Better - Piotr Przytulski (wcześniej Stroer Media i Goldbach Audience Services), Adam Gaskiewicz (wcześniej Blueberry), Anna Korycińska (wcześniej Publicis) oraz Marta Tarasiuk (wcześniej FaceAd).
Cztery nowe osoby dołączyły do agencji Faster&Better w wyniku reorganizacji zespołu obsługi klienta Faster&Better - Piotr Przytulski (wcześniej Stroer Media i ...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!