Listopadowe wydania opublikowanych przez Sotrender raportów Fanpage, Twitter oraz YouTube Trends dobitnie pokazują, że każdy z tych serwisów rządzi się własnymi prawami i… własną tematyką.
Podczas gdy Facebook zdominowały emocje związane z walką Artura Szpilki, Twitter ciągle ogłuszony był echem wyborów samorządowych, a na YouTube… panował jesienny zastój. Co jeszcze działo się w listopadzie w najpopularniejszych mediach społecznościowych w Polsce?
Szpilka na FacebookuW listopadzie na Facebooku #wybory przegrały z #konkursami, #muzyką, #disco oraz… Arturem Szpilką, który wspólnie z TVN pozbawił Ewę Chodakowską pozycji liderki zestawienia najbardziej angażujących stron polskojęzycznych. Nowym liderem zestawienia jest od ubiegłego miesiąca właśnie TVN, który angażuje aż 40% swoich fanów. Nie da się jednak nie zauważyć, że podczas gdy Chodakowska spadła w zestawieniu o 4 pozycje, Artur Szpilka awansował w nim na drugą lokatę, po skoku aż o 35 pozycji. Jednocześnie po awansie o 9 pozycji został również liderem rankingu najbardziej angażujących stron w kategorii “Ludzie”. Szpilka był też autorem najbardziej interaktywnego posta minionego miesiąca w tej kategorii.
Wybory na TwitterzeListopad upłynął pod znakiem wyborów samorządowych, nie dziwi więc, że odbiły się one wyraźnym echem na Twitterze, znanym w Polsce jako ulubiona platforma dziennikarzy i polityków. Problemy związane z liczeniem głosów przez Państwową Komisję Wyborczą sprawiły, że popularność hashtaga#PKW eksplodowała, a on sam był najpopularniejszym hashtagiem dnia przez cały tydzień. Ubiegły miesiąc był też czasem wzmożonej aktywności użytkowników Twittera, którzy publikowali przeciętnie o 6,3% tweetów więcej niż w październiku. J...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!