Dołącz do czytelników
Brak wyników

Fanpage Trends Październik 2014: miesiąc przedwyborczego pluszu

Artykuł | 13 listopada 2014 |
75
Sotrender opublikował październikowe wydanie raportu Fanpage Trends, podsumowującego najważniejsze wydarzenia i tendencje na polskich stronach na Facebooku. W październiku swój fenomen przełożył na Facebooka YouTube’owy prankster Wardęga, sukces osiągnęła też nowa marka Plusa. Co jeszcze przyciągało w zeszłym miesiącu uwagę Polaków na Facebooku?

Sotrender opublikował październikowe wydanie raportu Fanpage Trends, podsumowującego najważniejsze wydarzenia i tendencje na polskich stronach na Facebooku. W październiku swój fenomen przełożył na Facebooka YouTube’owy prankster Wardęga, sukces osiągnęła też nowa marka Plusa. Co jeszcze przyciągało w zeszłym miesiącu uwagę Polaków na Facebooku?

Sylwester Wardęga wciąż korzysta z sukcesu wrześniowego filmu ze SpiderDogiem. YouTuber zyskał w październiku aż 134 tys. fanów na Facebooku, a jego profil był najszybciej rosnącą stroną w ciągu miesiąca. Poza śledzeniem wyczynów internetowych gwiazd takich jak Wardęga, Polacy z chęcią używali Facebooka też po to, by dowiedzieć się więcej na temat telewizyjnych programów, takich jak Top Model. Profil Top Model TVN pojawił się bowiem w ogólnym rankingu najbardziej angażujących stron polskojęzycznych po skoku aż o 17 pozycji. Z kolei analizując zestawienie najpopularniejszych treści w ubiegłym miesiącu, można odnieść wrażenie, że Polacy bardzo przejmują się cierpieniem innych ludzi oraz zwierząt. Posty opublikowane przez profile takie jak Fundacja DKMS Polska, Straż dla Zwierząt w Polsce czy Jakuba Szymczuka – MIKROBLOG zebrały w październiku ogromną ilość aktywności, zwłaszcza udostępnień.

fb_infograf_pl1.png

Plushowy sukces na Facebooku

Ewidentny sukces na Facebooku odniosła nowa marka sieci Plus, czyli Plush. Przyrost o 78%, czyli aż 75 tys. fanów zagwarantował profilowi trzecie miejsce w rankingu najszybciej rosnących stron, tuż za fanpagem walczącego w MMA Mameda Chalidowa. Plush, stawiając sobie za cel dotarcie do najmłodszych odbiorców, wykreował postać Plusha, sympatycznego i nieco roztrzepanego misia. Publikowane na stronie posty mają formę memów, co w połączeniu ze słuszną dawką hashtagów i emotikon stanowi udaną receptę na przyciągnięcie młodych, biegłych w internetowym języku klientów.

fb_infograf_pl2.png

Przedwyborczo w Fanpage Trends

Polityczna panorama Facebooka prz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów.

Masz już prenumeratę? Zaloguj się, aby przeczytać artykuł.
Zaloguj się
Nie masz jeszcze prenumeraty? Nic straconego! Dołącz do grona stałych Czytelników już dziś i miej pewność, że żadne treści już Cię nie ominą.
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy