Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

16 listopada 2017

Esport i gaming w komunikacji do 16-milionowej społeczności graczy w Polsce tematem najnowszej edycji IAB HowTo

207
HowTo: play esports & gaming marketing to kolejne spotkanie organizowane w ramach IAB How To - cyklu wydarzeń poświęconych zagadnieniom marketingu online.Rozpoczynają się właśnie zapisy na wydarzenie, podczas którego eksperci podzielą się wiedzą na temat pozyskiwania graczy i fanów esportu jako klientów marki.

Już 6 grudnia br. w Warszawie odbędzie się konferencja skierowana do marketerów i pracowników agencji zainteresowanych profesjonalnym wykorzystaniem esportu i gamingu do realizacji celów biznesowych marek. Wydarzenie organizowane jest w ramach IAB HowTo - cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich ideą jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

POLECAMY

Polska społeczność graczy to aż 16 milionów osób grających na wszystkich rodzajach platform: PC, konsole i smartfony. Pośród nich już 2,2 mln interesuje się rozgrywkami esportowymi, które potrafią przyciągnąć nawet 1 mln użytkowników na Twitchu w ciągu jednego tygodnia. Granie i oglądanie gier komputerowych wywołuje większe zaangażowanie niż inne formy rozrywki. Ten potencjał w naszym kraju wykorzystują już takie marki jak Play, Sprite, Samsung czy Burger King.

Uczestnicy HowTo: play esports & gaming marketing dowiedzą się, co charakteryzuje grupę docelową graczy, czym jest esport i kim są jego fani oraz jak budować strategię marketingu esportowego. Poznają zasady tworzenia angażującego contentu, współpracy z gamingowymi influencerami i drużynami esportowymi. Eksperci pokażą także jak organizować eventy dla graczy i jak profesjonalnie przeprowadzić transmisję z rozgrywek.

Widzimy rosnące zainteresowanie wykorzystaniem gamingu i esportu w komunikacji coraz liczniejszych kategorii, ze szczególnym uwzględnieniem branż FMCG oraz usług. Wystarczy powiedzieć, że większość firm spoza branży gier zdecydowała się na wejście w ten obszar w tym roku, a jeszcze więcej szykuje się na kolejny rok. Misją IAB Polska jest popularyzacja wiedzy na temat narzędzi i strategii w marketingu interaktywnym, więc w czasie tej edycji HowTo chcemy przygotować przedstawicieli firm i ich agencji na efektywne wykorzystanie gamingu w komunikacji od początku 2018 roku – zapowiada Piotr Bombol z agencji Gameset, przewodniczący rady programowej konferencji.

Wśród ekspertówIAB HowTo znajdą się marketerzy, przedsiębiorcy z rynku gier i esportu oraz przedstawiciele mediów.Będą to m.in.:Maciej “Sawik” Sawicki -właściciel domu produkcyjnego Foszer Sawicki,Kamil Górecki – CEO FantasyEXPO, Piotr Lipski iTomasz Wnukowski – właściciele PRIDE Gaming, Justyna Borkowska – prowadząca kampanię gamingowe i esportowew MediaCom i Szymon Kubiak - Head of Content CreationwMediaCom, HishamItani- Junior Marketer and EsportsExpert,Michał Miłosz - Head of Growth and Engagement w Kinguin Poland, a takżeodpowiedzialny za realizację strategii esportowej dla grupy Onet-RAS PolskaM...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy