Episerver, globalny dostawca platformy w chmurze, służącej do inteligentnego zarządzania cyfrową treścią oraz handlem i marketingiem internetowym, po raz kolejny został wyróżniony w raporcie firmy Gartner „Magic Quadrant for Digital Commerce”. Wyróżnienie zostało przyznane za oferowanemożliwości w obszarze cyfrowego handlu B2C, B2B oraz B2B2C.
POLECAMY
Episerverzostał wyróżniony w raporcie za swoją kompletność wizji oraz umiejętnośćjej realizacji.
W ubiegłym roku firma poczyniła kluczowe inwestycje w celu wzmocnienia swoich możliwości w obszarze cyfrowego handlu, wprowadzając zarządzanie kampaniami omnichannel, personalizację opartą na sztucznej inteligencjioraz predictiveanalysis.Do grupy Episerver dołączyła bowiem między innymi firma Optivo, będąca liderem na rynku e-mail i omnichannel marketingu, umożliwiająca tworzenie, realizację i mierzenie efektywności kampanii wielokanałowych. Ulepszona platforma Episerver Digital ExperienceCloud™pozwala teraz firmom handlowym i marketerom przewidzieć zachowania i zamiary klientów, a następnie automatyzować dostarczanie im zróżnicowanych i indywidualnych digitalcommerceexperiences.
– Wierzymy, że ponowne wyróżnienie Episerver przez firmę Gartner w kategorii handlu cyfrowego przemawia za mocnymi stronami naszej ujednoliconej platformy przeznaczonej do zarządzania handlem i treścią– twierdzi James Norwood, Wiceprezes oraz Dyrektor ds. Strategii i Marketingu w Episerver. – Jako jedyny Challenger wyróżniony w raporcie „Magic Quadrant” wierzymy, że nasza platforma handlowa,oparta na Microsoft .NET z możliwością miejscowego zarządzania treścią stron internetowych (WCM), jest odpowiednio przygotowana do wspierania wzrostu średnich i dużych przedsiębiorstw B2B i B2C.
Platforma Episerver Digital ExperienceCloud pomaga organizacjom na całym świecie w tworzeniu, zarządzaniu oraz indywidualizowaniudigitalexperiences. Jest to możliwe dzięki wsparciu funkcjonalności w zakresie inteligentnej personalizacji oraz behawioralnego wyszukiwania na stronie. Platforma Digital ExperienceCloud – która może zostać wykorzystana w formie platformy jako usługi (PaaS) w chmurze Microsoft Azure lub platformy lokalnej – wspierana jest przez sieć ponad 900 partnerów. Wzmacniająoni pozycję ponad 8.800 liderów branży d...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!