1. Trzy kluczowe zmiany na rynku SEO 2021/2022 to…
Paweł Gontarek
Z wykształcenia informatyk, z zamiłowania SEO-wiec. W pracy skupia się przede wszystkim na audytach SEO. Od 2010 r. prowadzi blog zgred.pl. Obecnie pracuje jako freelancer oraz prowadzi agencję Semgence.
POLECAMY
Trudno wymienić trzy – wystarczy wymienić jedną, po której SEO dostaje białej gorączki i napadów „kaszlu” – to aktualizacje algorytmów Google. O ile w 2021 r. można było dokładnie przeanalizować przyczyny spadków w powiązaniu z algorytmami, o tyle w 2022 r. już nie jest to takie proste i łatwe. Możliwe, że potrzeba jeszcze trochę czasu na analizy.
Patrząc jednak na to wszystko, Google stara się tak zmieniać SEO, aby było ono coraz bardziej dopasowane do użytkownika, jednak odnoszę wrażenie, że ich owczy pęd do tego powoduje, że osłabiają swój algorytm od środka. A jest podatny na metody sprzed 10 lat.
Grzegorz Strzelec
Twórca działów SEO w Onet i TVN. Obecnie autor najlepiej sprzedającego się kursu SEO, z bazą ponad 1800 klientów
Zgodnie z moimi przewidywaniami pod koniec 2021 r. rynek SEO szybko adaptuje się do nowych narzędzi związanych z ogólnie rozumianym AI i przechodzi z modelu „sprawdzam”, do modelu „używam”.
Od kilku miesięcy moja marka kursu SEO – papaSEO, wspólnie z Linkhouse organizują cykl barcampów w całej Polsce, gdzie temat AI i np. narzędzi wspomagających tworzenie treści przewija się w co drugiej debacie. Ilość osób i samych copywriterów otwarcie mówiących ze sceny czy w kul...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!