1. Trzy kluczowe aspekty strategii content marketingowej – gdzie e-marketerzy popełniają błędy?
Sylwester Wrona
Chief Operating Officer. Od 14 lat w reklamie. Bardzo szybko zmieniający się rynek obserwował od wewnątrz – z domu mediowego, agencji interaktywnej i agencji reklamowej. Teraz swoją wiedzę oraz bogate doświadczenie wykorzystuje w efektywnościowym koordynowaniu projektów agencji Insignia. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako Media Planner w PRO Media House, Media Manager w agencji Insignia. Juror w konkursach branżowych: Golden Arrow i dwukrotnie Effie Awards. Prywatnie szczęśliwy ojciec i mąż, który lubi się zmęczyć – głównie przemierzając górki (mniejsze i większe) biegiem lub jeżdżąc na rowerze.
POLECAMY
Strategie content marketingowe mogą być naprawdę różne, ponieważ dotyczą rozmaitych produktów, celów i oparte są na odmiennych kanałach i nośnikach. Podstawowym zadaniem e-marketerów jest wybór rodzaju treści, które będą użyteczne dla odbiorców produktu oraz miejsca, w którym w najbardziej naturalny sposób mogą wkomponować swój przekaz. Często spotykanym błędem jest produkcja treści tylko dlatego, że łatwo można w nich pokazać korzyści samego produktu. Należy jednak pamiętać, że tego typu treść może być dla użytkownika zupełnie bezwartościowa. Kluczowe jest postawienie sobie pytania, czy tworzony przez nas content będzie odpowiedzią na konkretną potrzebę, a nie tylko kolejnym lokowaniem produktu. Drugą równie ważną kwestią jest dostosowanie adekwatnego do odbiorcy języka i środowiska, w którym umieścimy nasze treści. Odbiorca musi mieć poczucie, że mają one wartość i są adresowane właśnie do niego.
Tomasz Wileński
CEO iSlay, jeden z pionierów online marketingu w Europie Centralnej i Wschodniej. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu firm internetowych, w tym również jako CEO w ramach grup kapitałowych IPG, WPP i Omnicom. Jest założycielem Interactive Solutions – największej niezależnej agencji interaktywnej w CEE, będącej obecnie częścią Publicis Group i funkcjonującej jako IS Saatchi & Saatchi. Aktualnie prowadzi firmę zajmującą się analityką content m...
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!