Eksp@nsja Poczty Polskiej w digitalu

Aktualności
Z początkiem sierpnia br. wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa Poczty Polskiej realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Działania skierowane do wymagającego sektora e-commerce skoncentrowane zostały w internecie. Osią kampanii są treści video publikowane cyklicznie na kanale Poczty Polskiej na YouTube. Nowoczesne rozwiązania dla sektora e-commerce w kolejnych odsłonach formatów video prezentują Bracia Komersowie, których wyraziste kreacje podkreślają zmieniony wizerunek Poczty Polskiej. 
Z początkiem sierpnia br. wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa Poczty Polskiej realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Działania skierowane do wymagającego sektora e-commerce skoncentrowane zostały w internecie....
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy