Z początkiem sierpnia br. wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa Poczty Polskiej realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Działania skierowane do wymagającego sektora e-commerce skoncentrowane zostały w internecie. Osią kampanii są treści video publikowane cyklicznie na kanale Poczty Polskiej na YouTube. Nowoczesne rozwiązania dla sektora e-commerce w kolejnych odsłonach formatów video prezentują Bracia Komersowie, których wyraziste kreacje podkreślają zmieniony wizerunek Poczty Polskiej.
Z początkiem sierpnia br. wystartowała najnowsza kampania wizerunkowa Poczty Polskiej realizowana przez dom mediowy Mindshare Polska. Działania skierowane do wymagającego sektora e-commerce skoncentrowane zostały w internecie. Osią kampanii są treści video publikowane cyklicznie na kanale Poczty Polskiej na YouTube. Nowoczesne rozwiązania dla sektora e-commerce w kolejnych odsłonach formatów video prezentują Bracia Komersowie, których wyraziste kreacje podkreślają zmieniony wizerunek Poczty Polskiej.
Promocja treści video w serwisie YouTube obejmuje m.in. pre-rolle, mastheady i zwiastuny. W kampanii szeroko wykorzystano narzędzia performance marketingu i audience planningu wsparte działaniami SEO w ramach parku technologicznego GroupM. Kreacje wykorzystywane w kampanii zsynchronizowane są z formatami video – będą zmienianie wraz z premierami kolejnych treści na kanale Poczty Polskiej na YouTube. Kampania realizowana będzie także na serwisie Allegro, wykorzystując niestandardowe formaty i performance marketing.
– Najnowsza kampania Poczty Polskiej kierowana jest do sektora e-commerce – bardzo wymagającej, a jedno...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły