Dołącz do czytelników
Brak wyników

Efigence i Artegence dla nowego mBank CompanyNet

Artykuł | 4 maja 2017 |
229
Klienci CompanyNet – internetowej bankowości korporacyjnej mBanku – mają już dostęp do całkowicienowej wersji systemu. Za warstwę UI/UX oraz design systemu odpowiada firma Efigence, natomiast agencja Artegence przygotowała kampanię informacyjną „Mniej znaczy więcej”. A wszystko przy ścisłej współpracy z zespołem mBanku.

Klienci CompanyNet – internetowej bankowości korporacyjnej mBanku – mają już dostęp do całkowicienowej wersji systemu. Za warstwę UI/UX oraz design systemu odpowiada firma Efigence, natomiast agencja Artegence przygotowała kampanię informacyjną „Mniej znaczy więcej”. A wszystko przy ścisłej współpracy z zespołem mBanku.

POLECAMY

 

Nowy CompanyNet został stworzony w duchu Digital Transformation – światowym trendzie przekształcania i upraszczania procesów korporacyjnych przy pomocy technologii – komentuje Marek Lesiak, prezes i CTO Efigence.Podczas projektowania przez Efigence interfejsu i userexperience zostało przeanalizowanych i usprawnionych ponad 300 obszarów i procesów. Dzięki temu serwis jest w pełni zorientowany na użytkownika, zyskał też maksymalnie przejrzystą i prostą w obsłudze formę.Klienci mogą zarządzać finansami w dowolnej chwili i miejscu – dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii oraz podejścia Adaptive Web Design CompanyNet działa i wygląda doskonale zarówno na tablecie, jak i na bardzo dużych monitorach– dodaje.

W nowymCompanyNetpołożono jeszcze większy nacisk na personalizację, intuicyjność i efektywność. Jest on dla klientów partnerem ułatwiającym pracę – podpowiada, które zadania mają najwyższy priorytet oraz pokazuje sumaryczne informacje dotyczące stanu finansowego każdej z zarządzanych firm. Już po pierwszym zalogowaniu klient widzi pulpit dostosowany do swojej roli, w miarę użytkowania może go personalizować jeszcze bardziej. Nawigacja systemu została uproszczona, a interfejs jest zaprojektowany tak, żeby przewidywać najczęstsze działania klienta i przyspieszać ich wykonanie. Czas wprowadzania, edycji i akceptacji przelewów został zredukowany średnio o 25%.

Celem przygotowanej przez Artegen...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy