Efektywne kampanie AdWords z Senuto

Aktualności
Kampanie AdWords są nieodłącznym elementem strategii marketingowej większości marek. Często jednak marketerzy prowadzą działania, których wyniki są nie do końca zadowalające. Co zrobić, aby prowadzone przez nas kampanie AdWords były efektywne? Jak w tym procesie wykorzystać poszczególne narzędzia Senuto? Na te pytania odpowiada Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup, przedstawiając 7 sposobów optymalizacji kampanii AdWords przy pomocy Senuto.
  1. Badanie zapytań brandowych

Klienci bardzo często przeceniają wpływ działań SEO na sprzedaż na stronie. Raporty udziału nazwy brandu w słowach kluczowych, łączone z danymi z Google Search Console, pozwalają lepiej oszacować, ile ruchu stanowi ruch organiczny, a ile słowa kluczowe zawierające nazwę marki klienta. Dane te pomagają radzić sobie z tzw. not provided. Takie proste oszacowanie przed rozpoczęciem budowania kampanii, oraz pokazanie efektu po lub w trakcie jej trwania (wzrosty zapytań na słowa brandowe) przekonują wielu klientów do innego podejścia w ocenie kampanii. Jest to również kolejny powód ku temu, aby zapomnieć o atryb...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy