- Badanie zapytań brandowych
Klienci bardzo często przeceniają wpływ działań SEO na sprzedaż na stronie. Raporty udziału nazwy brandu w słowach kluczowych, łączone z danymi z Google Search Console, pozwalają lepiej oszacować, ile ruchu stanowi ruch organiczny, a ile słowa kluczowe zawierające nazwę marki klienta. Dane te pomagają radzić sobie z tzw. not provided. Takie proste oszacowanie przed rozpoczęciem budowania kampanii, oraz pokazanie efektu po lub w trakcie jej trwania (wzrosty zapytań na słowa brandowe) przekonują wielu klientów do innego podejścia w ocenie kampanii. Jest to również kolejny powód ku temu, aby zapomnieć o atryb...
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!