Dołącz do czytelników
Brak wyników

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy. Z tej książki dowiesz się m.in. gdzie szukać inspiracji, w jakie media inwestować i jak robić to skutecznie!

Artykuł | 10 czerwca 2016 |
196
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.

POLECAMY

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z nowego wydania dowiesz się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? – jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is The King? – czym jest marketing 3.0? – dokąd zmierzają socjal media? – dlaczego less is more? – jak dbać o klienta w sieci? – jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? – o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? – w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big data i automatyzować marketing? – jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? – jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Autorzy:   Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz,  Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jace...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy