E-commerce w Europie - podobieństwa i różnice

Aktualności
Wiedza to władza, a w przypadku biznesu e-commerce, dane mają szczególną wartość. Dostarczają firmom wskazówek, w jaki sposób dostosować się do zmiennych warunków rynkowych, by móc oferować najlepsze doświadczenia sprzedażowe. Czy w czasach, gdy dzięki rozwojowi internetu, praktycznie każdy biznes może z dnia na dzień obejmować kolejne rynki, konsumenci różnią się jeszcze między sobą, w zależności od kraju, z którego pochodzą?

Visual Meta działa pod marką ShopAlike (LadenZeile w Austrii i Niemczech)  na 13 europejskich rynkach. Korzystając z naszych własnych danych sprawdziliśmy, jakie podobieństwa i różnice występują pomiędzy konsumentami w poszczególnych krajach, pod względem używanych przez nich systemów operacyjnych, urządzeń, czy przeglądarek.

POLECAMY


...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy