Drobny biznes, mobilne terminale, płatności zbliżeniowe – to filary rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce, jak wynika z raportu „Perspektywy rozwoju płatności bezgotówkowych w segmencie MSP

Aktualności
Segment małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) stanowi podstawę polskiej gospodarki. Firmy z tego obszaru generują lwią cześć PKB (67%) i tworzą większość miejsc pracy (70%). Organizacje zaangażowane w kampanię Warto Kartą – ogólnopolską akcję propagującą akceptację kart płatniczych wśród małych przedsiębiorstw – postanowiły przeanalizować zjawisko „ukartowienia” polskiego biznesu. Efektem jest opracowanie pt. „Perspektywy rozwoju płatności bezgotówkowych w segmencie MSP”.

Segment małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) stanowi podstawę polskiej gospodarki. Firmy z tego obszaru generują lwią cześć PKB (67%) i tworzą większość miejsc pracy (70%). Organizacje zaangażowane w kampanię Warto Kartą – ogólnopolską akcję propagującą akceptację kart płatniczych wśród małych przedsiębiorstw – postanowiły przeanalizować zjawisko „ukartowienia” polskiego biznesu. Efektem jest opracowanie pt. „Perspektywy rozwoju płatności bezgo...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy