DOZ.pl, lider farmaceutycznego rynku e-commerce w Polsce, wprowadza nową ofertę reklamową skierowaną do klientów farmaceutycznych. Odpowiada za nią nowo powstała spółka Biuro Reklamy Zdrowie, która reprezentuje DOZ.pl w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Na czele spółki stoi Maciej Węgrzyn.
POLECAMY
Co dziesiąty polski internauta kupuje leki i suplementy diety przez internet. Z danych Gemiusa wynika, że we wrześniu 2015 r. było to niemal 3 mln Polaków, co oznacza wzrost o niemal milion nowych klientów w ciągu ostatnich dwóch lat.
- DOZ.pl to skuteczne medium sprzedażowe, ponieważ jest odwiedzane przez użytkownika, który ma konkretny cel – szuka leków. Intencja zakupowa użytkownika, olbrzymi zasięg DOZ.pl, a także jego przewaga nad konkurencją, decydują o sile sprzedażowej serwisu. Celem przygotowanej przez nas oferty jest możliwie pełne wykorzystanie mocnych stron DOZ.pl na polu reklamowym - wyjaśnia Maciej Węgrzyn, zarządzający Biurem Reklamy Zdrowie.
Oferta reklamowa skierow...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!