Dołącz do czytelników
Brak wyników

DOZ.pl - lider farmaceutecznego rynku ecommerce z ofertą reklamową

Artykuł | 5 kwietnia 2016 |
193
DOZ.pl, lider farmaceutycznego rynku e-commerce w Polsce, wprowadza nową ofertę reklamową skierowaną do klientów farmaceutycznych. Odpowiada za nią nowo powstała spółka Biuro Reklamy Zdrowie, która reprezentuje DOZ.pl w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Na czele spółki stoi Maciej Węgrzyn.

DOZ.pl, lider farmaceutycznego rynku e-commerce w Polsce, wprowadza nową ofertę reklamową skierowaną do klientów farmaceutycznych. Odpowiada za nią nowo powstała spółka Biuro Reklamy Zdrowie, która reprezentuje DOZ.pl w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej. Na czele spółki stoi Maciej Węgrzyn.

POLECAMY

Co dziesiąty polski internauta kupuje leki i suplementy diety przez internet. Z danych Gemiusa wynika, że we wrześniu 2015 r. było to niemal 3 mln Polaków, co oznacza wzrost o niemal milion nowych klientów w ciągu ostatnich dwóch lat.

- DOZ.pl to skuteczne medium sprzedażowe, ponieważ jest odwiedzane przez użytkownika, który ma konkretny cel – szuka leków. Intencja zakupowa użytkownika, olbrzymi zasięg DOZ.pl, a także jego przewaga nad konkurencją, decydują o sile sprzedażowej serwisu. Celem przygotowanej przez nas oferty jest możliwie pełne wykorzystanie mocnych stron DOZ.pl na polu reklamowym - wyjaśnia Maciej Węgrzyn, zarządzający Biurem Reklamy Zdrowie.

Oferta reklamowa skierow...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy