W maju do zespołu 3i, zajmującego się badaniami konsumenckimi w Havas Media Group dołączył Dorian Szymański obejmując stanowisko Senior Data & Insight Specialist.
POLECAMY
Dorian Szymański będzie pracować jako Senior Data & Insight Specialist w dziale badań konsumenckich 3i, a raportować będzie do Anny Kuropatwy, Data & Insight Director. Do jego obowiązków będzie należało między innymi przeprowadzanie badań ilościowych i jakościowych oraz analiza danych mediowych i social media, będzie również współpracował przy projekcie Meaningful Brands.
Dorian jest absolwentem Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, ukończył specjalizację Badania Marketingowe. Swoją karierę rozpoczął w firmie TNS Polska gdzie przez dwa lata pracował jako badacz ilościowy i jakościowy. Współpracował z klientami takimi jak Samsung, Coca-Cola, Carlsberg, BAT, Nestle, Orange i PZU. Następnie doświadczenie zdobywał w firmie Connectmedica, gdzie jako...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!