Domy mediowe GroupM ponownie wygrywają – trzy statuetki MIXX Awards 2017

Aktualności
Kolejne trzy nagrody dla domów mediowychnależących do grupy inwestycyjnej GroupM. Podczas tegorocznej gali MixxAwords 2017 agencje MEC Polska i Mediacom Warszawa zostały nagrodzone za kampanie dla takich marek jak IKEA Polska, H&M oraz ŠKODA Polska. Kampania „Jesienne zmiany po swojemu”dla IKEA, w której twórcy postawili na naturalność i autentyczność, zdobyła złoto!

Do grupy inwestycyjnej GroupM należą agencje: Maxus, MEC, MediaCom oraz Mindshare – każda z nich otrzymała nominacje do tegorocznej edycji MIXX Awards, a wyróżnione zostały dwie z nich w trzech kategoriach konkursowych. W tym prestiżowym konkursie już od ponad 10 lat nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami.

POLECAMY

Prace, które zwyciężają w konkursie MIXX Awardsmają inspirować, wskazywać przyszłe trendy
i kierunki rozwoju branży cyfro
...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy