Dołącz do czytelników
Brak wyników

Aktualności

1 grudnia 2017

Domy mediowe GroupM ponownie wygrywają – trzy statuetki MIXX Awards 2017

0 354
Kolejne trzy nagrody dla domów mediowychnależących do grupy inwestycyjnej GroupM. Podczas tegorocznej gali MixxAwords 2017 agencje MEC Polska i Mediacom Warszawa zostały nagrodzone za kampanie dla takich marek jak IKEA Polska, H&M oraz ŠKODA Polska. Kampania „Jesienne zmiany po swojemu”dla IKEA, w której twórcy postawili na naturalność i autentyczność, zdobyła złoto!

Do grupy inwestycyjnej GroupM należą agencje: Maxus, MEC, MediaCom oraz Mindshare – każda z nich otrzymała nominacje do tegorocznej edycji MIXX Awards, a wyróżnione zostały dwie z nich w trzech kategoriach konkursowych. W tym prestiżowym konkursie już od ponad 10 lat nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami.

POLECAMY

Prace, które zwyciężają w konkursie MIXX Awardsmają inspirować, wskazywać przyszłe trendy
i kierunki rozwoju branży cyfrowej, dlatego cieszy fakt, żenasze kampanie znalazły się w tym gronie.

–  komentuje Anna Lubowska, Prezes Zarządu GroupM Polska.

Agencja MEC otrzymała w tym roku dwie nagrody. Złoto w kategorii „Brandedcontent” za kampanię „Jesienne zmiany po swojemu” realizowanądla IKEAwspólnie z Grey Worldwide Warszawa, Kalicińscy, Performance Media i HashFM, w której autorzy zdobyli się na odwagę i poszli pod prąd. Stworzono wiarygodny content, opierając nienachalną komunikację na prawdziwych potrzebach konsumentów. Kampania została przygotowana w formacie krótkich filmów dokumentalnych, z wykorzystaniem autentycznych ludzi i domów, zamiast celebrytów. Spoty pokazywałysposoby na zmiany i życie po swojemu oraz to, jak marka wpisuje się w życie polskich rodzin. Kampania zachęcała do radzenia sobie z małymi i dużymi jesiennymi zmianami razem z IKEA, za pomocą  pojemnych szaf ze sprytnymi rozwiązaniami, różnorodnego oświetlenia, uzupełniającego krótkie dni oraz kolorowych tekstyliów, nadających ciepła domowi, oddalających jesienną chandrę.Dzięki takiej formie kampanii odbiorcy kolejny raz poczuli, że IKEA to marka, która doskonale ich rozumie i pomaga im w codziennym życiu.


Z kolei za kampanię „H&M Dworzec”, nominowaną w kategorii „Cross-media Integration”, agencja otrzymała brązową statuetkę. Kampania szwedzkiej marki po raz kolejny zaprezentowała projekt
z polskimi muzykami. W tegorocznej edycji, we wszystkie weekendy czerwca na terenie warszawskiego Dworca Głównego przy ulicy Towarowej, można było usłyszeć takie gwiazdy jak Pezet, Eldo, FLIRTINI, xxanaxx, Ten Typ Mes, Duit, Taco Hemingway, Quebonafide, FiszEmade, The Dumplings, Brodka czy Julia Wienia Wieniawa-Narkiewicz.

Brązową statuetkę za kampanię dla ŠKODA Polska otrzymał dom mediowyMediaCom Warszawa, który wraz z agencją GoldenSubmarine został nominowany za „Konkurs ŠKODA Auto Muzyka 2016”
w aż dwóch kategoriach „User Experience” oraz „Digital driven”, w której to zdobyli nagrodę. Założeniem akcji było znalezienie najlepszej muzyki do jazdy samochodem, bowiem dla wielu o...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy