Dołącz do czytelników
Brak wyników

Dojdźcie wspólnie - K2 dla Durex

Artykuł | 29 stycznia 2015 |
189
Agencja K2 prowadzi dwumiesięczną kampanię kreatywną marki Durex pod hasłem: „Dojdźcie wspólnie”, promującą prezerwatywy Durex Performax Intense.

Agencja K2 prowadzi dwumiesięczną kampanię kreatywną marki Durex pod hasłem: „Dojdźcie wspólnie”, promującą prezerwatywy Durex Performax Intense.

Kampania oparta jest o mechanizm generujący wiersze na podstawie zbioru różnych cech i faktów dotyczących partnerów. Jej sercem jest minisite //performaxintense.durexmowi.pl/. Zabawa odnosi się do naturalnych różnic pomiędzy partnerami. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety mają swoje upodobania i potrzeby, a bliskość i lepsze doznania w związku biorą się z wzajemnego...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy