Dołącz do czytelników
Brak wyników

Dojdźcie wspólnie - K2 dla Durex

Artykuł | 29 stycznia 2015 |
261
Agencja K2 prowadzi dwumiesięczną kampanię kreatywną marki Durex pod hasłem: „Dojdźcie wspólnie”, promującą prezerwatywy Durex Performax Intense.

Agencja K2 prowadzi dwumiesięczną kampanię kreatywną marki Durex pod hasłem: „Dojdźcie wspólnie”, promującą prezerwatywy Durex Performax Intense.

POLECAMY

Kampania oparta jest o mechanizm generujący wiersze na podstawie zbioru różnych cech i faktów dotyczących partnerów. Jej sercem jest minisite //performaxintense.durexmowi.pl/. Zabawa odnosi się do naturalnych różnic pomiędzy partnerami. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety mają swoje upodobania i potrzeby, a bliskość i lepsze doznania w związku biorą się z wzajemnego zrozumienia i dopasowania. Zaproponowany mechanizm generuje wiersze, na podstawie udzielonych prz...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy