Do 2020 roku 30% wyszukiwań w sieci zakończy się bez użycia ekranu. Dlaczego? Według Gartnera obsłużymy je za pomocą sesji głosowych.

Aktualności
Taką predykcję w najnowszym raporcie Top Strategic Predictions for 2017 and Beyond: Surviving the Storm Winds of Digital Disruption przedstawił Gartner. Na polskim rynku to na razie pieśń przyszłości, ale interakcje głosowe i tekstowe szczególnie w kontaktach na linii klient-firma będą się zmieniać.

Taką predykcję w najnowszym raporcie Top Strategic Predictions for 2017 and Beyond: Surviving the Storm Winds of Digital Disruption przedstawił Gartner. Na polskim rynku to na razie pieśń przyszłości, ale interakcje głosowe i tekstowe szczególnie w kontaktach na linii klient-firma będą się zmieniać.

POLECAMY

Według specjalistów, firmy już zaczynają odczuwać potrzebę inwestowania w zaawansowane narzędzia do obsługi głosowej. Rośnie zainteresowanie video i systemami zbierającymi informacje o działaniach klientów z wielu źródeł, tak aby odbieranie wszystkich interakcji odbywało się w jednym miejscu.

Człowiek czy maszyna?

Jest o co...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!

Przypisy