Dołącz do czytelników
Brak wyników

Dlaczego Twój sklep internetowy nie zarabia?

Artykuł | 22 lipca 2016 |
203
Zainwestowałeś w niego swój czas, wysiłek i pieniądze, a on mimo wszystko nie przynosi ci zysków? Na pewno jest tego jakiś powód. Warto przeanalizować swoje działania i znaleźć punkt, w którym popełniasz błąd, powodujący brak korzyści płynących z funkcjonowanie twojego sklepu internetowego.  

Zainwestowałeś w niego swój czas, wysiłek i pieniądze, a on mimo wszystko nie przynosi ci zysków? Na pewno jest tego jakiś powód. Warto przeanalizować swoje działania i znaleźć punkt, w którym popełniasz błąd, powodujący brak korzyści płynących z funkcjonowanie twojego sklepu internetowego.
 

POLECAMY

Po pierwsze, zastanów się, czy oprawa graficzna twojego sklepu zachęca do pozostania na stronie, czy też skutecznie odstrasza potencjalnych klientów. Szata wizualna jest niezwykle ważna, bowiem decyzja o pozostaniu na stronie i kontynuowanie zakupów zapada właśnie na jej podstawie, w ciągu zaledwie kilku sekund o momentu wejścia na stronę. Twoim zadaniem jest sprawić, by klient na tej stronie pozostał, a co więcej, by zdecydował się na zakup produktu.

Warto pamiętać o tym, że klientów odstrasza nie tylko grafika ale też funkcjonalność strony, poziom jej skomplikowania. Jeśli formularz jest pokrętnie napisany, trudno jest sfinalizować transakcję, klient raczej nie będzie zadawał sobie trudu i z dużym prawdopodobieństwem znajdzie sobie inny sklep. Tym bardziej powinieneś zadbać o to, by klient wybrał właśnie twój sklep. Dzisiaj to nie jest problemem, wystarczy wybrać partnera, który ma w portfolio dobre sklepy internetowe. Wpisz w wyszukiwarce na przykład sklepy internetowe Łódź, naprawdę jest w czym wybierać.

Strona musi być konkretna, przejrzysta i funkcjonalna. Wówczas szanse na dokonanie zakupu znacznie wzrastają. Powodem słabego zysku...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy