Dla kupujących samochód najważniejsze wyniki testów
Podejmując decyzję o wyborze auta, najczęściej wspieramy
się opiniami innych, recenzjami oraz artykułami nt. konkretnych marek. Za najcenniejsze
źródło wiedzy o samochodach uznajemy jednak publikowane w sieci rezultaty testów
– wynika z analiz RTB
House, firmy technologicznej specjalizującej się w precyzyjnym doborze reklam
do zainteresowań internautów.
Jak pokazuje badanie zrealizowane na zlecenie RTB House
przez Grupę IQS, znaczna część rozważających zakup samochodu, jeszcze przed
podjęciem decyzji o wyborze marki lub modelu, sprawdza opinie użytkowników
publikowane na forach czy w serwisach społecznościowych (85 proc.), recenzje (83
proc.), a także artykuły i wyniki testów (po 76 proc.). Z pierwszych trzech
źródeł informacji częściej korzystają mężczyźni, a także osoby poniżej 25. roku
życia. Z kolei publikacje z wynikami testów chętniej analizują kobiety oraz
internauci w wieku 35 plus.
Podejmując decyzję o wyborze auta, najczęściej wspieramy
się opiniami innych, recenzjami oraz artykułami nt. konkretny...
Pozostałe
90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!