Dołącz do czytelników
Brak wyników

Dla kupujących samochód najważniejsze wyniki testów

Artykuł | 16 kwietnia 2015 |
161
Podejmując decyzję o wyborze auta, najczęściej wspieramy się opiniami innych, recenzjami oraz artykułami nt. konkretnych marek. Za najcenniejsze źródło wiedzy o samochodach uznajemy jednak publikowane w sieci rezultaty testów – wynika z analiz RTB House, firmy technologicznej specjalizującej się w precyzyjnym doborze reklam do zainteresowań internautów. Jak pokazuje badanie zrealizowane na zlecenie RTB House przez Grupę IQS, znaczna część rozważających zakup samochodu, jeszcze przed podjęciem decyzji o wyborze marki lub modelu, sprawdza opinie użytkowników publikowane na forach czy w serwisach społecznościowych (85 proc.), recenzje (83 proc.), a także artykuły i wyniki testów (po 76 proc.). Z pierwszych trzech źródeł informacji częściej korzystają mężczyźni, a także osoby poniżej 25. roku życia. Z kolei publikacje z wynikami testów chętniej analizują kobiety oraz internauci w wieku 35 plus.
Podejmując decyzję o wyborze auta, najczęściej wspieramy się opiniami innych, recenzjami oraz artykułami nt. konkretnych marek. Za najcenniejsze źródło wiedzy o samochodach uznajemy jednak publikowane w sieci rezultaty testów – wynika z analiz RTB House, firmy technologicznej specjalizującej się w precyzyjnym doborze reklam do zainteresowań internautów.

Jak pokazuje badanie zrealizowane na zlecenie RTB House przez Grupę IQS, znaczna część rozważających zakup samochodu, jeszcze przed...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy