Marka , zorientowana na consultingu w zakresie digital marketingu i wsparciu firm w rozwoju dzięki połączeniu strategii z nowoczesnymi rozwiązaniami, kontynuuje cykl bezpłatnych i merytorycznych eventów dla profesjonalistów.
POLECAMY
23 maja w Google Campus odbyło się 11-te spotkanie dotyczące szeroko pojętej tematyki digitalu. W trakcie wydarzenia odbyły się trzy prezentacje tym razem poświęcone tematyce: physical web i wykorzystania beaconów, nie tylko w retailu, znaczenia personalizacji w B2B i B2C oraz influencer marketingu.
Z czego wynika idea spotkań? Organizatorzy wydarzeń wierzą, że współczesny marketing to dziedzina technologiczna wymagająca interdyscyplinarnych kompetencji z wielu obszarów. Bezpłatne eventy organizowane cyklicznie pod logiem to próba stworzenia przestrzeni do spotkań dla profesjonalistów: marketerów, managerów i CMO i prezesów zainteresowan...
Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- ... i wiele więcej!