Dołącz do czytelników
Brak wyników

Digital University: Jaka jest przyszłość marketingu?

Artykuł | 15 listopada 2016 |
206

Najnowsze trendy w marketingu oraz innowacje w komunikacji to temat przewodni grudniowego zjazdu Digital University. W gronie gości znani zagraniczni mówcy: Nicklas Bergman, szwedzki futurysta z European Institute of Innovation and Technology oraz Igor Larin, Leader of Portfolio Marketing w IBM Central & Eastern Europe. Żyjemy w świecie ciągłych zmian. Nowe modele biznesowe, nowe narzędzia komunikacyjne, nowe pokolenie millenialsów i digital natives – to wszystko ma wpływ na prowadzenie komunikacji marketingowej marek. Wśród zaproszonych gości kolejnego zjazdu Digital University, w całości poświęconego przyszłości marketingu, znajdują się - obok Nicklasa Bergmana i Igora Larina – Wiesław Bartkowski, wykładowca Uniwersytetu SWPS i School of Form, Jacek Karolak, Strategy Director w K2, dr Jan Zając, prezes Sotrendera, Daniel Biegaj, Business Development Director Fenomem oraz Joanna Ceplin, specjalistka od personal brandingu. Patronat nad wydarzeniem objął NCBiR, którego przedstawiciel również wystąpi podczas zjazdu. Prelegenci będą mówić m.in. o tym jak media społecznościowe wpływają na automatyzacje działań marketingowy...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy