Dołącz do czytelników
Brak wyników

DHL Parcel uruchomił nowy internetowy pasaż handlowy w Polsce: All You Need (AYN.PL)

Artykuł | 12 marca 2015 |
172

Podążając za nowymi trendami w e-handlu, DHL Parcel uruchomił w Polsce “All You Need” - internetowy Pasaż Handlowy, dostępny pod adresem www.ayn.pl. W ten sposób DHL Parcel Polska oferuje detalistom z Polski nowy kanał internetowej sprzedaży. Pasaż uruchomiony został 18 lutego 2015, a sprzedający już teraz oferują na nim szeroką gamę produktów, począwszy od elektroniki użytkowej po meble. Oferta asortymentowa będzie stopniowo rozszerzana o nowe pozycje produktowe, oferowane przez kolejnych sprzedających, dołączających do platformy All You Need. “DHL Parcel poprzez All You Need oferuje każdemu e-detaliście, a zwłaszcza takiemu z segmentu SME, już nie tylko wysokiej jakości obsługę logistyczną, teraz zajmiemy się też marketingiem internetowym i obsługą transakcji. Tak aby e-Przedsiębiorca mógł skupić się na rozpoznaniu rynku, właściwym doborze asortymentu, źródłom zaopatrzenia, czyli decyzjom fundamentalnym dla stabilnego rozwoju jego przedsiębiorstwa. Dla dużych, wyspecjalizowanych graczy All You Need będzie uzupełniającym kanałem sprzedaży. Jednym i drugim znajdziemy internetowego nabywcę, obsłużymy transakcję, także w zakresie płatności, a na koniec dowieziemy zakupiony produkt." – podkreśla Robert Sulich, dyrektor ds. marketingu DHL Parcel Polska. Poprzez uruchomienie internetowego Pasażu Handlowego DHL Parcel wpływa na rozwój rynku e-commerce w P...

Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem

Przypisy