Dołącz do czytelników
Brak wyników

Deloitte Digital z MuleSoftzawarły partnerstwo w celu przyśpieszenia transformacji cyfrowej firm

Artykuł | 10 kwietnia 2017 |
206
Współpraca umożliwi klientom sprawne i innowacyjne budowanie sieci aplikacji przy użyciu łączności prowadzonej przez API

Współpraca umożliwi klientom sprawne i innowacyjne budowanie sieci aplikacji przy użyciu łączności prowadzonej przez API

POLECAMY

 

Warszawa, 3 kwietnia 2017 r.Deloitte Digital i MuleSoft podpisały umowę o partnerstwie w Europie Środkowej, która rozszerza dotychczasową współpracę w Europie oraz globalnie. Partnerstwo wzmacnia usługi doradztwa technologicznego dla firm m.in.w zakresie zarządzania interfejsem programistycznym aplikacji (API) oraz projektów związanych z integracjądanych w oparciu o tę technologię. Jednym z głównych elementów współpracy będzie wsparcie dla banków w obszarze wdrażania dyrektywy PSD2.

 

Deloitte Digital CE, jako drugiw Europie, po Wielkiej Brytanii, rozpoczął współpracę zMuleSoft -dostawcą wiodącej platformy do budowy sieci aplikacji.Partnerstwo pozwoli Deloitte Digital i Mulesoftwspomóc klientów w m.in.:budowaniu architektury w chmurze oraz sieci aplikacji poprzezłączność prowadzoną przez API, przyspieszeniu innowacji przy wykorzystaniu API economy, a także wsparciu procesu transformacji cyfrowej.

 

– Obecnie praktycznie każda firma jest firmą technologiczną – musi zmierzyć się z nowymi wyzwaniami związanymi z cyfryzacją. Dlatego łączność prowadzona przez API cieszysię popularnością w wielu sektorach, od telekomunikacji i mediów, po turystykę, nieruchomości czy bankowość i finanse– mówi Jan Michalski,SalesforcePractice CE Leader, Partner w Deloitte Digital. – Sprawnezarządzanie informacjami oraz całymi bazami danych jest kluczowe dla biznesu, tym samym dla naszych klientów. Współpraca z MuleSoft pozwala nam wzmacniać i rozwijać nasze kompetencje w tej dziedzinie, oferując kompleksowy pakiet usług–dodaje.

 

Partnerstwo zakłada również realizację projektów dla banków oraz firm z sektora fintechzwiązanych z wejściem w życie PSD2 - dyrektywy w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego. Jak zauważają eksperci Deloitte, wpłynie ona w znaczącym stopniu na kształt całego rynku usług płatniczych, a tym samym na działalność banków, instytucji płatniczych, podmiotów oferujących karty sklepowe, karty paliwowe, niezależnych operatorów bankomatów czy innych niebankowych dostawców usług płatniczych.

 

–Wiedza z zakresu implementacji systemów CRM i znajomość rynku...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy