Dołącz do czytelników
Brak wyników

Deloitte Digital wzmacniadział Experience Design Bartłomiej Kozieł objął funkcję szefa działu XD w Deloitte Digital

Artykuł | 16 marca 2017 |
224
Warszawa, 15marca 2017 r.– Bartłomiej Kozieł, posiadający 10-letnie doświadczenie w branży XD, objął funkcję szefa działu Experience Design w Deloitte Digital. Zespół realizuje zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie User Experience i Service Design, jakoelementu transformacji cyfrowej.

Warszawa, 15marca 2017 r.– Bartłomiej Kozieł, posiadający 10-letnie doświadczenie w branży XD, objął funkcję szefa działu Experience Design w Deloitte Digital. Zespół realizuje zadania z obszaru kompleksowych rozwiązań w zakresie User Experience i Service Design, jakoelementu transformacji cyfrowej.

POLECAMY

 

Projektowanie doświadczeń, czyli całościowe definiowanie doznań odbiorcy w kontakcie z danym produktem, usługą lub marką, staje się obecnie jednym z kluczowych wyzwań, z jakimi mierzą się zarządzający firmami i osoby odpowiadające za strategie cyfrowe oraz tworzenie innowacji w przedsiębiorstwach.Dzięki połączeniu globalnych kompetencji branżowych i doświadczeń w konsultingu strategicznym ze specjalistyczną wiedzą w zakresie budowania strategii userexperience, Deloitte Digital proponuje klientom produkty dopasowane do indywidualnych potrzeb biznesowych.

 

­–Żyjemy w czasach niespotykanej dotąd konkurencji, a także konsumentów i użytkowników świadomych i przyzwyczajonych do wygodnych rozwiązań, co stanowi podwójne wyzwanie dla biznesu. Aby się wyróżnić, nie wystarczy już, by produkt był po prostu funkcjonalny. Konsumenci wybierają usługi„skrojone” pod ichpotrzeby– inspirujące i wywołujące w nich pozytywne emocje. Dobry produkt to taki, który powstaje w oparciu o wiedzę o przyzwyczajeniach, emocjach i postawach przyszłego konsumenta–mówi Bartłomiej Kozieł, szef działu User Experiencew Deloitte Digital. – Takie podejście możliwe jest dzięki experiencedesign. Umiejętne wykorzystanie projektowania doświadczeń może zwiększyć konkurencyjność marki na rynku.Jest to widoczne zwłaszcza w przypadku branż o dość zbliżonej ofercie, np. w bankowości, telekomunikacji, sektorze ubezpieczeń, gdzie właśnie doświadczenie klienta może okazać się kluczowe przy wyborze oferty danego podmiotu – dodaje.

 

Bartłomiej Kozieł z branżą związany jest od 2006 roku,obecnie objął stanowisko szefa działu XD w Deloitte Digital. W ten sposób firma realizuje proces rozbudowy iwzmacniania zespołu ExperienceDesign Central Europe. Dział planuje długofalowo powiększać grono ekspertów, w związku z projektem wdrażania nowych produktów i usług.

 

– Aby mócwypracować wysokiej jakości ofertę userexperience,konieczne jest wykorzystanie zasobów płynących z wielu dziedzin – technologii, marketingu, projektowania graficznego i użytkowego.W zespole XD posiadamy ekspertów o wieloletnim doświadczeniu m.in. z branży finansowej, retail i TMT. Dzięki temu jesteśmy w stanie proponować rozwiązania dopasowane do otoczenia biznesowego naszych klientów– mówi Hubert Anyżewski,Experience Design Leader, Deloitte Digital CE – Systematyczne wzmacnianie zespołu pozwala nam na bieżąco identyfikować i odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynkowe ora...

Pozostałe 70% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 drukowanych wydań magazynu Online Marketing
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • ... i wiele więcej!
Sprawdź szczegóły

Przypisy